Två veckor kvar! :)


#1 - Ramona

Super fin bild <3

#2 - Tuva Björnwall

finaste!!

#3 - Polly Svensson

Spännande. Wiiieee. Jätte fin bild. Kram

#4 - Ewelina

Grattis i förskott! :D

#5 - Josefine

Finaste ❤️

Sv: Haha ja extremt svårt att sluta titta :o Får hoppas beslutet om säsong två är positivt :D

#6 - Amanda

fin du är!

#7 - Vicktoria

Finaste Emelie ❤️

Ja jag hoppas att han blir frisk snart, så tråkigt när de små är sjuka :/ Men han är mycket piggare nu och hostar inte alls lika mycket så det släpper nog när som helst :)

Ja men självklart, det märks så tydligt hur mycket ni tycker om varandra. Jag har ju följt din blogg länge och det är verkligen härligt att se dig så lycklig :)

#8 - NICOLE

Woho :D Och jag nästa fredag!

#9 - alice

åh så kul att fylla år!! :D

#10 - sandra.

Fin bild :)

#11 - MALIN

Tiden kommer gå såååå snabbt! Fina fina du! Kram

#12 - Linnéa

Åh ja, jag har fullständigt spelat sönder cheap thrills... Sååå bra :)

#13 - natalia

Åh vad kul :D

#14 - Gabriella

Åh så roligt!!

#15 - ISABELLA

Så kul!! :)

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag älskar också Adidas! Så mycket :D

#17 - Bambi

Så fin du är :D

#18 - Celine

Åh så kul!