Falsterbo, dressyr del 2
 
#1 - Alice

Åh, otroligt vackra hästar och bilder! <3

#2 - madeleine magnusson

Men åh vad fin bilder, du är så sjukt duktig!

#3 - Linnéa

Sååå härliga bilder - du har aldrig önskat att själv få "uppträda" där med hästen? <3

#4 - Gabriella

Såå fina bilder!!

#5 - Elin

Fina bilder! Men den tredje får man lite ont i magen av... hoppas att det bara var en ögonblicksbild, det har ju varit så mycket snack nu om dressyren i falsterbo

#6 - Felciia

Ooo nice

#7 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

#8 - N

Vilka fina bilder!!

#9 - Tilda

Verkligen superfina bilder, vad duktig du är! <3

#10 - Vanessa

Reagerade lite på 3dje bilden? Hoppas på att det är en såndär "ögonblicksbild" :)

#11 - Alice

åh så kul 😀

#12 - Erika

Fina bilder Emelie! :D

#13 - JoJo

så fina bilder, du är duktig på att fota :)

sv; det känns bra att vara tillbaka :) har saknat bloggen och er läsare <3

kan tänka mig att det var helt magiskt :D

härligt att höra att allt är bra med dig. det är bra med mig också och min helg var fin tack :) nej det har jag helt missat. tack för att jag fick bli ditt stjärnskott i blogglistan! :D <3

#14 - Tilda Barkselius

Så fina bilder!

#15 - Kimmey :)

Härliga bilder :)

#16 - emelie

superfina bilder :D

#17 - Sharon

Åh den andra bilden var min favorit!

Kram

#18 - Denise

Så fina bilder!

#19 - Ida

Härliga bilder :)

#20 - Linnéa

Hihi, ja jag förstod att du var mer för hoppning <3

Hoppas du haft en finfin tisdag :p

#21 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Fina bilder! :)

#22 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Såå fina bilder! :D Kul att se!

#23 - Beatrice Hanssen

Hårliga bilder! :-)

#24 - Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! :)