Han som gör mig lycklig!

 Min andra halva, mitt allt!! Jag önskar jag hade ord som kunde beskriva min kärlek för dig! För mig är du helt underbar! ❤️

 
#1 - Alice

Åh fina ni 😍

#2 - Anonym

absolut :D
så fina ni är!

#3 - Polly Svensson

Hej tjejen. Vad fina ni är. Gulliga paret. Hoppas allt är väl med dig? Kram

#4 - Alice

Så gulligt! ^^<3

#5 - Frida

Visst :) Vad fina ni är tillsammans :)

#6 - MALIN

Så fina ni är! Kram

#7 - NICOLE

Gullisar :D

#8 - Alice

Sv: Vad roligt! ^^ Ska verkligen försöka fixa mer hästrelaterade inlägg, har du något förslag på vad? <3

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, how sweet!

#10 - Linnéa

Sååå fina <3

Hihi, åh tack, blev supernöjd med anslagstavlan :) Har beställt några posters från Desenio med som ska hängas upp <3

#11 - Johanna

Så fina, så underbart med kärlek som eran!<3

#12 - Tilda Barkselius

Ni är så otroligt fina!!

#13 - Erika

Vilken söt bild på er :)

#14 - Gabriella

Fina ni!!

#15 - Ida Lindborg ♡

så fina ni är!!

#16 - Alice

Hopps du får en jättebra dag! Kram

#17 - Linda

Så fina ni är <3

#18 - Nicole

Åhh så fina!! <3

#19 - Carolina Thoor

Jättefin bild på er två. Ni passar så himla bra tillsammans <3

Sv; gör det. Det var även enkelt att göra rulltårtan också. Den var oerhört skönt! :D

#20 - Amanda

Så fina!

#21 - Hanna

Gullisar ♡