Ledig dag
Hej på er! 
Idag är det min enda lediga dag för denna veckan så jag passade på att ta en redig sovmorgon. Det var väldigt skönt måste jag säga. Jag har precis varit och handlat lite så jag kan fixa lite mat för dagen, sen ska jag vidare till stallet för att rida lite. Ikväll ska jag passa hunden här hemma så då får jag passa på att göra lite matlådor samt städa av lite. Perfekt tillfälle för det. 
 
I söndags var jag ju hos läkaren eftersom jag inte alls har känt mig pigg. Som jag trodde så hade jag en njurinfektion så nu går jag på antibiotika i några dagar. Medicinen hjälper men jag får väldigt ont när den börjar gå ur kroppen. Sen alla dessa jäkla biverkningar...varför måste man få sånt när man redan mår dåligt liksom? Hur som helst så började jag jobba i måndags och det kändes väldigt bra trots att jag inte mådde helt prima. Jag har saknat alla mina kollegor och det är skönt att få tillbaka alla rutiner. 
 
Hur har er vecka startat? 
 
 
#1 - NICOLE

Åå fy :(( Krya på dig! =)

#2 - Denise

Så skönt med sovmorgon!

#3 - Misstossequeen

Skönt att vara ledig 😊 fin bild!

Svar: Tack snälla 🌸

#4 - Alice

Men usch, hoppas det blir bättre snart! <3 Sv: Tack finaste du, ska verkligen försöka få upp självförtroendet igen, dina ord hjälper verkligen. <3

#5 - Erika

Ush :/ Krya på dig!

#6 - Linnéa

Nämen fy, krya på dig tjejen <3

#7 - Ridskoleryttarna

Usch vad tråkigt! Du får verkligen ta och krya på dig <33

#8 - Gabriella

Åh så härligt med sovmorgon!! Krya

#9 - Ida Lindborg ♡

vad sköönt med sovmorgon!!

#10 - madeleine magnusson

Nej usch vad tråkigt, krya! <3 <3

#11 - Celine

Så härligt med sovmorgon!

#12 - my

Skönt med sovmorgon! Lite mindre roligt med mediciner och grejer... Krya på dig!

#13 - Tuva Björnwall

skönt med sovmorgon :D

#14 - Alice

Gud så skönt med sovmorgon! Det behöver jag också 😴😂🙊

#15 - Frida

Ja den var riktigt god :) skönt med ledig dag! Vill också få sova! :p

#16 - Lina

Min vecka har änsålänge varit bra! Försöker ta tillvara på de sista lediga dagarna innan skolan drar igång!

#17 - Tilda Barkselius

Nej men stackare, hoppas infektionen går över fort! <3

#18 - Misstossequeen

Svar: Ja de är riktigt snygga :D Ja jag med!!

#19 - Alice

Hopps du haft en bra dá! Kram

#20 - Anonym

Jag sov till 11:30 idag, jätteskönt eftersom att jag sov dåligt både natten till igår och natten till i torsdags! :)

Jag vill inte tjata på dig och det behöver inte vara så, men njurproblemen kan vara stressrelaterade. En olycka kommer sällan ensam vetdu och knät och din fullspäckade vardag i allmänhet kan vara stressframkallande, i synnerhet knät, som har begränsat dig i det liv som du är van att leva...
Det behöver som sagt inte alls vara så, men är bara rädd om dig och vill ditt eget bästa...

#21 - Johan

Namnet och adressen också då :P