Min sessa!
 Bättre sent än aldrig eller vad säger ni?
Det har varit lite krabb med att lägga upp denna videon så nu gör jag ett nytt försök. Som jag saknar min lilla prinsessa! ♥
 
#1 - Natalie Salazar

ååh så fint :)

#2 - Emma Engström

Åh så roligt det ser ut, saknar hoppningen så! :D Kram

#3 - Carolina Thoor

Härligt att få se! :)

Sv; ja, det kan jag verkligen förstå! :)

Ja, det var det verkligen. Hade ont i huvudet, och låg i min ensamhet och bara ville störa varenda en i familjen på deras jobb. Men det gick bra med lite serie tittande! :)

#4 - Carolina Thoor

Sv; åh tack ska du ha! :D

Jag och killen arbetar kväll den dagen, så kommer inte bli något roligt den dagen. Jag börjar 12.00 så kommer inte att hinna göra något innan det, förutom att gå upp tidigt men det har man ingen lust med då man ska arbeta ett 9 timmars pass. Men på kvällen då vi kommer hem eller innan jag åker till jobbet, kommer vi troligtvis ge varandra våra speciella presenter!

Vad ska du göra på alla <3 dag? :)

Jaså, vad skönt att du fick det iallafall. Önskar att jag också kunde få det :P iallafall en adrenalin spruta!

#5 - Tuva Björnwall

åh vad kul att se!! :D

#6 - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

åhh va kul att se!<3<3

#7 - Days by Johanna

Javisst är Hugo söt även när han är sur =)

#8 - Carolina Thoor

Sv; ja, det är skönt det! :)

Ja, det har vi tid med. Innan 11.00 eller 11.30 eller efter 22.00 typ :)
Men jag är lite ledsen över att behöva jobba denna söndag, men jag ger och får kärlek så mycket, att den här dagen kan få passera utan att vi gör något speciellt! :)

Jaså, vad tråkigt att ni behövde ändra planerna, men det låter inte heller så dumt att behöva äta i city. Mysigt att bara få komma ut med sin kille. Hade gärna velat äta typ lunch eller middag med finaste killen någonstans, men får bli en annan gång! :)

#9 - Linnéa

Tack. Ja, jag gillar mest skorna i mitt vita collage - dock kan jag inte gå i dom höga klackarna <3

Så härligt klipp, ser så skönt ut :)

#10 - Amanda

Åh vad kul med en video! :)

#11 - N

Kul att se!

#12 - JoJo

vad kul att få se :)

sv; ja det är det säkert :/

usch, jag hoppas att smärtan ger sig för dig snart! :( med mig är det däremot bra tack :)
kram <3

#13 - JoJo

vad kul att få se :)

sv; ja det är det säkert :/

usch, jag hoppas att smärtan ger sig för dig snart! :( med mig är det däremot bra tack :)
kram <3

#14 - JoJo

vad kul att få se :)

sv; ja det är det säkert :/

usch, jag hoppas att smärtan ger sig för dig snart! :( med mig är det däremot bra tack :)
kram <3

#15 - Tilda

Vad duktiga ni är! :)

#16 - MADDISENJ.SE

SÅ fina ni är tillsammans!

#17 - Nora Lindblad

Snyggt! :)

#18 - http://siliiins.blogg.se

Kul att se!! :) kram

#19 - Tina

Åh vad duktig hon är! Så bra ni arbetar tillsammans! 😍 Förstår att du saknar henne och det där!❤️

Älskar dig vännen ❤️

#20 - linah

häftigt att se:D !

#21 - sommarblom.blogg.se

Härlig video!

#22 - jessy

Va kul :D

#23 - - Caroline

Så roligt :)

#24 - Vicktoria

Ja så är det oftast :)

#25 - Hanna

Det ser skitbra ut Emelie!!! 😍

#26 - Pauline Hurtig

vad kul!

#27 - Josefine ♔

Ååå vad roligt att få se! ser himla fint ut! ;)<3