Känns ju lagom kul
Japp såhär såg min mobil ut efter stallbesöket. Jag tappade ju självklart den i betonggolvet och självklart kom ju skärmsidan neråt. Nu ramlar en massa glas så jag känner att jag måste lämna in den så fort som möjligt. 
 
#1 - Linnéa

Ah surt värre, hoppas att det går att fixa :S

Jodå, har haft en fin torsdag, skönt att det är fredag imon :)

#2 - Tuva Björnwall

Men nej vad surt.. :/

#3 - Vicktoria

Ja eller hur, katten är väldigt nyfiken ^^

Men åh stackare. Det hade varit typiskt mig att tappa min mobil i golvet också, men som tur är så har jag inte tappat den än :) <3

#4 - Carolina Thoor

Sv; ja, den är grymt snygg! Enkel och snygg :D

#5 - Ida Lindborg ♡

naae vad typiskt :/ vet hur det känns :(

Sv: Tack fina♥♥

#6 - Erika

Men nej, nackdelen med Iphone och deras skärmar :/

#7 - JoJo

men nej vad tråkigt!! :(

sv; vad kul att du tycker att den tagen passar mig så bra :) hihi! vad glad jag blir!

men klart jag ser det, tycker att det verkligen syns! :D <3
hoppas att du mår bättre idag tjejen!
kram <3

#8 - Amanda

Oh no! Det där är typ min mardröm, haha :S
Men tur att det är ganska lätt att fixa i alla fall.

#9 - Malin Bergsell

Nej vilken otur :(

#10 - emelie

åh neeeej!!! :(

#11 - ISABELLA

Usch så tråkigt!!

#12 - Johanna Utterberg

Åh nej fy vad tråkigt!! :(

#13 - Flisan

sv: ja så hoppas man får åka in och provjobba och känna på om det e ett jobb för mig eller inte :P

åh nej!

#14 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Men nej, vad tråkigt! :/
Hoppas du får en supertrevlig helg :)
kram

#15 - MartinaOlsson

Vinn ett presentkort hos Solentro där du kan skapa din egna bok (fotobok, receptbok.. ja, det är bara fantasin som sätter gränserna)! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/57417/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-solentro/

#16 - M O A

Men åh, surt :(

#17 - Skogsraah

Neeej vad trist :(

#18 - Jenny Karlsson

Åh nää, fy vad tråkigt :(
Men ja lämna in den så fort du kan innan den börjar gå sönder mera eller förstörs på något annat sätt :(

#19 - Hanna

Jag ska löshoppa kl 2 i Svalehult 😊 de har ju löshopning varje fredag! Tack så mycket ♡

#20 - Tilda

Neej vad tråkigt, min ser också ut sådan just nu!!! :)

#21 - Anita

Åh nej :(

#22 - sarah

varsegod ... åh tråkigt med din mobil =/ får fixa den eller köp ny . min mobl har aldrig blivit så

#23 - Johan

Neej, så jävla tråkigt! Hade du den försäkrad?

SV: Ja det var det faktiskt. Svårt men kul!
Mår du bättre nu? :)

#24 - Josefine ♔

Haha men näää vilken himla otur :(