Biffen själv!
Min fina prins! 
När jag köpte denna fjantiga killen så var han så smal. Jag kan tänka mig att det var en blandning av dåligt med muskler och dåligt hull. Han var växt på sig och blivit så fin nu, han är helt perfekt och det har jag faktiskt mig själv att tacka. För att jag har fått kämpa med det! 
 
#1 - Denise

Så roligt när man ser skillnad och märker att man gör rätt! Grymt jobbat! :)

#2 - Tarn

Härliga bilder! Vad heter hästen förresten? :)

#3 - Sarah

Fina bilder på er o så duktig du e :)

#4 - Days by Johanna

Bra kämpat!

#5 - coffeeandcupcake.blogg.se

Fina bilder :)

#6 - Alice

Så fint arbete du gjort med honom, han är verkligen så fin nu! <3

#7 - Linnéa

Han är sååå himla fin <3

Hoppas du haft en fin tisdag annars :)

#8 - Gabriella

Såå himla fina!!

#9 - Sara

Du gör ett riktigt bra jobb med honom! 💕

#10 - jessy

Va fina ni är!

#11 - Tilda Barkselius

Vad härligt att han har växt till sig, ni är så himla fina!

#12 - Johanna Utterberg

Så fina ni är!! :)

#13 - Netti Starby

Så fin häst och vad duktig du är som har fått honom i så bra skick! Kram

#14 - Nettan

Vilken fin häst :) Vart många år sen man red nu. Saknar känslan av att bara dra ut en sommarkväll


Http://nouw.com/Nettan

#15 - Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Han är så fin!! Du ska verkligen vara stolt över allt du klarat av med honom, han verkar helt fantastisk :) Och han kan ju inte ha fått en bättre ägare än dig :)

SV: tack så jätte mycket, jag älskar vårt kök :) Ska bli så spännande att se hur ert blir sedan :)

#16 - Polly Svensson

Jätte fina är ni =). Bra jobbat. Kram

#17 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Åh, låter bara bra!! Så fina bilder på er :) Kram

#18 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina bilder på er :)

#19 - Erika

Han är verkligen jättefin :)

#20 - Misstossequeen

Så fina bilder :)

#21 - coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du haft en bra dag :)

#22 - Linnéa

Eller hur, ett grymt quote :)

Hoppas du haft en finfin lill-lördag <3

#23 - MADDISENJ.SE

Så fina ni är. Otroligt vacker häst!

#24 - jessy

Så roligt att det blev bättre med honom, det ska du vara stolt över! :) Så fina verkligen!

#25 - Heléna

Så fin han är!!! Bra jobbat :D Jättefina bilder på er! Kram <3

#26 - natalia

Jättefin bild :D

#27 - Josefine

Du har verkligen gjort ett helt fantastiskt jobb med honom. Och gör fortfarande!!<3

#28 - Pauline Hurtig

Vad roligt!

#29 - Erika

Så himla fin han har blivit!!

#30 - emelie

så fina bilder :D

#31 - Johanna

Finaste Tino! Alltid underbart att se en positiv utveckling, han har verkligen blivit HUR fin som helst!