Uppdatering om huset
Nu är det inte jättemycket kvar på huset. Alla rum är klara förutom köket. I köket ska köksluckorna upp, tapeterna och lite kvar av golvet. Sen ska alla rummen få nya lister. Huset är målat tre gånger och det gjord stor skillnad tycker jag, från gult till grått.
Nu börjar snart det roliga med att kunna inreda precis som man vill. Längtar så!
 
Husets nya färg 
 
Nytt tak, golv och tapeter!
 
Rensas upp utomhus också. Gamla träd och buskar är nu borta och en ny trapp samt altan ska upp. 
 
#1 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh, så kul! Särskilt när allt är klart sen. Skönt att se att det blir nån förändring ju så allt man gör, gör skillnad :)

#2 - madeleine magnusson

Så sjukt fint!

#3 - coffeeandcupcake.blogg.se

Kul när de blir klart sen :)

#4 - natalia

Så fint!

#5 - natalia

Så fint!

#6 - Tilda

Det blir verkligen superfint!!!

#7 - Josefine

Blir fint det där!

#8 - Gabriella

Åh så fint, spännande!!

#9 - Linnéa

Sååå härliga & fina bilder <3

Haha, ja visst är det klockrena bilder, snacka om besvikelse :p

#10 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Ååh kul :D

#11 - MADDISENJ.SE

Härliga bilder

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

wooow så fint det blir!! :D

#13 - Johan

Shit vad ni har fixat och donat! Snyggt lär det bli! :)

SV: Jamen ellerhur, lite action sådär :D
Motosport var min stora pasion när jag var liten, ville bli racingstjärna, så gokart var himla kul tyckte jag, de få gånger jag har testat det! :)

#14 - Fanny

men oj, vilket projekt! VAD KUL :D Det kommer ju bli så bra.

#15 - Linnéa

Hihi, ja riktigt skönt, men sen kom sooooolen och den har lyst på hela dagen :)

Fick inhandlat lite nytt, kommer bilder lite senare :)

#16 - N

Vad spännande :D

#17 - Josefine

Det blir så fint så! :)

#18 - linah

så härligt!! <3

#19 - Tilda Barkselius

Åh vad kul att det snart är dags att börja inreda!!

#20 - natalia

Går framåt ;)

#21 - natalia

Går framåt ;)

#22 - NICOLE

Så roligt! :D Förstår att du längtar efter att inreda ;) SV: ja men visst är det så :) Och just den här veckan har Henrik jobbat mycket så då är jag extra glad :)

#23 - Alice

Åh, så himla roligt att det går framåt, och så fint det blir! Alltid roligt att inreda, hihi. ^^<3

#24 - Ida

Hoppas du haft en fin lördag :)

#25 - Lovisa Magnusson

Åh förstår att du längtar efter att få inreda det :D

#26 - Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så spännande!

#27 - Erika

Men åh så fint det ser ut och det måste verkligen vara skönt att snart vara klar med den biten :)

#28 - Days by Johanna

Härligt det går framåt, då kan ni snart flytta in? :)

#29 - Jessica. Lindström

Spännande! Lägg gärna upp före och efter bilder sen när du är klar med inredningen =) Hade vart kul att se ! =)

Svar: Det kommer jag verkligen att göra :) Kul att du uppskattade det. Älskade dina skyltar! Så fina :)
Emelie Andersson

#30 - Jessica. Lindström

Spännande :) Har haft en annan blogg för några månader sedan som jag inte uppdaterar längre, så jag har inte följt några heller sen jag slutade skriva. Har hittat några nya att följa nu, bland annat din, så ska bli kul att se förändringer ;)

Tack =) Är fler påväg med men det får ta sin tid =)

Svar: Jaha vad roligt! :)
Emelie Andersson