Drömoutfiten!
 
#1 - Lina

Inte dumt med vitt - även ifall att det lätt blir smutsigt tråkigt nog! :/

Sv; ja, visst var han söt! Tack finaste du <3

#2 - MalinKalin

Klassiskt snyggt :)

#3 - Tilda

Åh, vill ha!!! :)

#4 - Sara

Åh jag vill också ha det, iallafall en ny sadel till glee, köpte såna fina skydd med fårskinn i Göteborg o dem är ju verkligen så snygga! 😊

#5 - Louise

Hej, hittade precis in på din blogg och måste bara säga, wow vilken grymt fin header! <3
Älskar dem där benskydden med ludd i också, har flera stycken och dem är så bra! :)

#6 - Tina

Sv: ja se ska bli riktigt kul!❤️

Måste bestämma träff nästa vecka!❤️

#7 - Gabriella

Fina saker!!

#8 - JoJo

vilka fina saker :)

sv; ja det var verkligen fint gjort av henne! :)

bara ärlig fina du! <3

låter som att du har en bra vecka. hoppas att det gick bra hos sjukgymnasten idag. :) själv har jag jobbat och sen ska jag gymma imorgon och i helgen hade jag tänkt. annars har jag inte så mycket inplanerat faktiskt. :P
kramis <3

#9 - ida - photography, style, life ♡

Så fiint :)

#10 - Amanda

Så fina saker! :D Kram

#11 - Jessica

en gång i tiden när jag var hästtjej så hade jag verkligen hållt med dig haha!

#12 - Karoline

Riktigt snyggt! Gillar den vita paddingen :)

#13 - Josefine

Fina grejer :)

#14 - Tuva Björnwall

åh sjukt snyggt!!

#15 - Fanny

sv: ahaha soulie typ!!! Kram

#16 - Josefine

Så fint!!

sv: Tack :)

#17 - Sandra'

Ser fint ut :)
Nej men exakt så är det, jag är likadan om man kollar på en serie så vill man oftast se fler en ett avsnitt haha, hoppas du får en bra dag :)

#18 - Malin Bergsell

Dom stigbyglarna är så snygga :D

#19 - Nicole

Åhhh så snyggt!!! Vill haaa :D

#20 - Sandra'

Har nominerat dig i en fråge-tag om du vill delta :)
är ju inget måste =) läs mer på bloggen :)

#21 - Alice

Riktigt snyggt! Skulle gärna ha ett sådant pannband till Gypsy. ^^<3

#22 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevardkönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Det är verkligen så otroligt snyggt med vitt! :D

#23 - Bambi

svar: Tack så mycket för din kommentar. Den betyder så mycket för mig. Jag tog visserligen inte åt mig av kommentaren på det sättet - men då skrivandet är så viktigt för mig så blir det ändå svårt när det är en enda som inte uppskattar det.

#24 - polly

Ja verkligen. Så fint. Kramis

#25 - Hanna

hoppas du får en super bra fredag fina du :D

#26 - Days by Johanna

Tack är riktigt nöjd med renoveringen.

hoppas du får en härlig helg

#27 - Erika

Pannbandet var så snyggt! :D

#28 - Johanna

Älskar damasker med ludd, ser så mysigt ut, köper det om och om igen till min ponny :D Riktigt snygg outfit, rena rama drömmen!

#29 - Natalie

Åh så fint, älskar färgkombinationerna!!

#30 - MATILDA

vad fint :)

#31 - ISABELLA

Snyggt! :)

#32 - Katarina

Åh så sjukt snyggt! Vill ha allt haha! Kram

#33 - Pauline Hurtig

hihi vad roligt med drömoutfit för häst :D

#34 - Amanda

Fint! :)

#35 - Josäfin Andersson

Det där pannbandet tho!