I min ryktväska
Här kommer ett inlägg om vad jag har i min ryktväska samt i vilken ordning jag använder dem i när jag borsta av Calltino. Tänkte att det kunde vara lite roligt att veta iaf och jämföra hur andra gör. Jag lyckades hitta allt i samma färg som jag själv har samt den väskan som jag har.
 
 
#1 - Sara

Magic brusa borsten är verkligen så bra, använder den alltid på glee :)

#2 - sandra.

Så roligt att se trots att jag inte rider :)
Vad många olika borstar man använder, det visste jag inte om :) haha,

#3 - natalia

Kul o se!

#4 - Wilma

Jättekul inlägg! Magic brush är såå bra :)

#5 - Hanna

Jag använder alltid 1. Man och svans
2. Hovkrats
3. Magic brush
4. Hård borste
5. Mjuk borste
Haha, ganska olika :-)

#6 - Hanna

Jag använder alltid 1. Man och svans
2. Hovkrats
3. Magic brush
4. Hård borste
5. Mjuk borste
Haha, ganska olika :-)

#7 - Tuva Björnwall

kul att se!! :) <3

#8 - Tina

Sv: ja kände så med! Sjukt snygga jeans!😍

Roligt inlägg gumman! Magic brusch såklart 😉
Miss you❤️❤️

#10 - Tilda

Jätteroligt inlägg!!! :)

#11 - MALIN

Kul att se :) Kram

#12 - Gabriella

Roligt att se!!

#13 - Ida Lindborg ♡

roligt och see! :D

#14 - Fanny

jag använder alltid:
1. ingenting
2. ingenting
3. ingenting
4. ibland springer jag förbi ett stall för hästar skrämmer mig

#15 - Amanda

Fina saker! :D Sv: Åh tack snälla fina du!! :D

#16 - Beatrice Hanssen

Magic bruch är en klar favorit, och ligger alltid i min rycktväska! :-)

Sv: tack, ja det är svårt att få upp vissa i hull, men tålamod brukar ge resultat! :-)

#17 - Yasameen

Roligt att se :)

#18 - Bambi

svar: Jaha då förstår jag. Vad jag hoppas att du kan få hjälp snart. Har ju själv haft problem - men lyckligtvis lättade dom när jag började träna mer så SÅ allvarliga var inte dom. Men att behöva gå med sån smärta är ju inte kul.

#19 - Carolina Thoor

Vad roligt att få se! Jag har aldrig haft en egen häst (iallafall inte på sådant vis) och haft en sådan väska. Men jag använde alltid på ridskolan och det var riktigt härligt att få rykta med mera på hästen. Dem njuter verkligen! :D

Sv; tack ska du ha! :D

#20 - MalinKalin

Älskar magic brush! :)

#21 - Nicole

Så kul att se vad du använder i ryktlådan!! :)

#22 - Pauline

oh så mycket grejer det finns!

#23 - Josefine ♔

Roligt inlägg!! :D <3

#24 - Johanna

Vilket kreativt och roligt inlägg, det var faktiskt jätteintressant! Jag använder samma rotviska från borstiq, och hur är den mjuka borsten? Har en annan borste, en mycket mjuk putsborste, från samma märke som jag är jättenöjd med. Är den mjuka du använder också bra tycker du? :) trevlig helg fina emelie, och tack för alla snälla kommentarer, det värmer!