Idag är det ingen vanlig dag...
...FÖR DET ÄR TINAS FÖDELSEDAG!

Idag vill jag ägna detta inlägg åt min bästa vän som faktiskt fyller hela 21 år idag! Vart ska man börja? Jag kan ju börja med att säga att jag aldrig skulle klara mig utan dig Tina. Du är så otroligt viktig för mig och det hoppas jag verkligen innerligt att du vet. Sen är du en helt otroligt fantastiskt vän som alla borde få ta del av. Jag är så himla lycklig och tacksam över att få ha just dig vid min sida och kunna dela allt med. Då menar jag verkligen allt, för det finns ingenting som jag inte delar med dig. 
 
Vi har känt varandra länge nu och vi har hunnit vara med om en hel del. Vi har delat sorg och tårar precis som vi har delat en massa skratt och glädje. Vi har varit i Stockholm och testat på det livet och sett en helt otrolig konsert. Vi har haft det helt underbart på Saxnäs och njutit som bara den där. Vi har även haft dessa mysiga hemmakvällar som slår det mesta där vi bara har pratat en massa, lagat go mat, druckit gott och kollat serie. Vad vi än gör och hur vi än gör det så blir det alltid så himla roligt och jag älskar att få spendera tid med dig. 
 
Alla gånger som du har räddat mig från att bokstavligt talat gräva ner mig i jorden är något som jag aldrig kommer glömma. Att du finns där varje dag, varje minut och varje sekund för mig är något som jag är evigt tacksam för. 
 
Jag skulle kunna skriva en hel jävla roman om hur underbar du är och ändå skulle det aldrig finnas ett slut. För jag vill aldrig att vår vänskap ska ta slut, jag vill att den ska hålla för evigt för jag att skulle aldrig klara av att förlora dig. 
 
GRATTIS igen och jag hoppas verkligen att du får en helt underbar födelsedag för ingen annan än DU är så värd det! Tack återigen för att du alltid finns där för mig!! Jag älskar dig!♥


#1 - Sanna

Åh så härligt med så nära vänner!! Grattis till henne :D

#2 - VERONICA

Åååh! Härligt ju tjejen! :) Kramar!

#3 - Polly Svensson

Vad gulliga ni e. Ta vara på varandra. Grattis tina. Kram

#4 - Tilda Barkselius

Massa grattis till henne!

#5 - Erika

Grattis till din vän :)

#6 - Wilma

Stort grattis till henne!! :)

#7 - Days by Johanna

Ja det var riktigt härligt igår :)

#8 - Tuva Björnwall

åh grattis till henne!! <3

#9 - natalia

Åh så fina ni är!

#10 - N A T H A L I E

Stort grattis!! :) kram

#11 - MATILDA ROSQVIST

grattis till henne! :D

#12 - Josefine

Grattis till henne!

sv: Taack :)

#13 - Johanna Utterberg

Härligt inlägg, grattis till din vän!! :D

#14 - Amanda

Grattis till henne!! :9 Och vad lika ni var! :)

#15 - Sara Ekman

grattis till henne :)

#16 - Fanny

Grattils till henne :D

sv: bästa emelie <3

#17 - Kajsa

Så fint skrivet! Grattis till henne :D

#18 - Tilda

Åh vilket fint inlägg! Grattis till henne i efterskott :)

#19 - Tina

Åh!!!! Du är ju helt fantastisk! Började gråta när jag läste detta!!!! Du betyder allt och mycket mer för mig!❤️ Det finns INGEN och då menar jag INGEN som dig! ❤️ Du är den bästa som finns! Du gör verkligen mig så otroligt glad! Du finns alltså där och ställer alltid upp i vått och torrt!❤️ Du gjorde verkligen min dag! Vi har upplevt så otroligt mycket ihop och mycket mer ska det bli! Många minnen till! Vi är sådana som kommer sitta och hålla varandras händer på ålderdomshemmet och prata gamla minnen!❤️

Jag älskar dig nu då och föralltid bästavännen! ❤️❤️