Marmor
Jag tycker det är så himla snyggt med marmor och det har verkligen blivit ett mode på sista tiden. Att kunna använda det som detaljer i t.ex. inredning osv är så himla snyggt. Jag gissar att jag inte är ensam om det. 
#1 - Carolina Thoor

Jag gissar på samma sak - att du inte direkt är ensam om det hehe! Jag älskar också marmor detaljen :D <3

Sv; åh tack ska du ha! Det glädjer mig väldigt mycket ska du veta :D

Jaså! Men det är ju jätte bra det :D ännu bättre!

Jag håller med faktiskt. Spelar egentligen inte så stor roll om man är ledig en röd dag eller behöver arbeta. Visserligen kan det vara trevligt att få vara ledig tillsammans med sin familj, men arbetar varannan helg och det är ett sådant yrke, så det spelar då inge roll! :)
Nä, precis. På julafton är det ett undantag hehe ;)

Jag håller med dig. Jag har hoppat en gång och det var med en shetlandsponny. Det var svin äckligt och det var inte högt vi skulle hoppa men den hästen hoppade dubbelt så högt bara för att. Det var något hon alltid brukade göra. Så haha jag höll över öronen och låg liksom på hennes huvud xD jätte äckligt!

#2 - Josefine

Så fint!

#3 - Wilma Ahlborg

Så snyggt är det!
Sv: tack så mycket! Visst är den :) kramis

#4 - Hanna

Åh de är så fint!
Svar : hade ju kunnat ta med en till dig!! Du får baka egna, var jättelätt 😊

#5 - fanny

Åh marmor är superfint.

Sv: skadad?? Missat det :( Ja hoppas resten av veckan blir bättre iallafall.. Jag försöker klara av sista terminen i skolan med bal och allt :D Du själv då?

#6 - Carolina Thoor

Sv; ja, det var verkligen gulligt av honom att han gjorde så med tvålen. Det lilla betydde verkligen allt för mig hehe! :D

Jag håller med dig. Älskar också julafton och skulle fasiken sjukanmäla mig den dagen ifall att jag blev satt på den tiden. Fine att arbeta ett dagpass i värsta fall, men nej inte kvällspass och absolut helst inte arbeta en julafton ^^,

Nej, precis. Jag håller verkligen med dig <3

#7 - Johanna Utterberg

Du är inte ensam om det, jag äääälskar marmor, så vackert!! :)

#8 - Anonym

Du har deltagit i veckans blogg och vinnarna är nu dragna.
Kika in för att se om det blev just du!

#9 - Tove Arvidsson

Du har deltagit i veckans blogg och vinnarna är nu dragna.
Kika in för att se om det blev just du!

#10 - Elin

Fint =)

#11 - Julia

Så himla snyggt!
sv: Åh tack snyggo! kram

#12 - linah

de är jättefint:D love it

#13 - Tea Rajkovic

Så snyggt!

#14 - sara

Gillar också marmor, så snyggt :)

#15 - Sara Ekman

Marmor är sjukt fint! :)

#16 - Linda

Älskar marmor!!

#17 - Carolina Thoor

Sv; ja, men precis. Det är just det jag tycker om med min kille. Att han inte är den här personen som jämt hittar på dem största grejorna. Han kan även överraska med att komma hem med en chipspåse eller något. Det betyder mycket för mig också. Likadant idag då jag bad han handla till mig på väg hem. Han köpte sminkborttagning till mig - dock var det fel, men det gjorde mig absolut ingenting och jag blev lycklig över den han gav mig! :D

Vad tråkigt :/ nej, precis då är det för mycket haha. Jag vet att jag jobbade ett dagpass innan julafton, ledig julaftonen och dagen efter och arbetade storhelgen efteråt. Det gav faktiskt mycket pengar + att jag fick vara ledig och umgås med släkten dem två lediga dagarna, så jag var väldigt nöjd! Men jag har turen att arbeta med timvikarie samt ordinarie som inte firar julafton och dem kan gärna ta dem passen, så det gjorde nog så att jag slapp att arbeta julafton faktiskt! :D

#18 - Linn

Älskar marmor! Sjukt fint ♥

#19 - Josefine

Så fina naglar!

#20 - Julia

sv: Ja verkligen! kram

#21 - Amanda Jönsson

Det är verkligen superfint!

#22 - Emma Engström

Älskar marmor, det är verkligen hur fint som helst! :D

#23 - Tuva Björnwall

så fint med marmor!! :)

#24 - Amanda

Åh älskar marmor!! :)

#25 - CAMILLAESI

Så snyggt!! :-D

#26 - Pauline Hurtig

det är verkligen snyggt!

#27 - NICOLE

Sjukt snyggt! :D SV: visst är det! Det kan vara minst lika bra, och fint! =)

#28 - Amanda

Det är ju så snyggt! :)

#29 - Beatrice

Verkligen inte ensam, har massa marmor detaljer i lägenheten! Sååååå snyggt :)

#30 - Jessica

Verkligen supersnyggt med marmor :)

#31 - Katarina

Så sjukt snyggt! Älskar naglarna ;D

#32 - Sanna

Ja det är galet snyggt :D

#33 - Josefin Ogarp

Jag tyckte marmor var så fult när det kom i början, men nu älskar jag det! :)

#34 - Josefin Nilsson

Shit vad snyggt!

#35 - Johanna

ååh ja, särskilt marmorskivor i badrum och fönsterkarmar är sååå fint!