Miss it
Som jag saknar detta med mina två stjärnor! Det är ändå på hästryggen som jag trivs bäst och jag skulle göra allt för att få sitta där nu. 
 
Jag vet att det kommer ta tid innan jag sitter där och det kommer ta ännu längre tid innan jag kan rida ett riktigt ridpass. Det gör så ont, så fruktansvärt ont i mig! 
 
Ju mer jag måste vara utan det ju mer märker jag att detta är mitt liv som jag verkligen brinner för! 
 


#1 - Carolina Thoor

Synd att det behövde bli sådär! :/ <3

Sv; javisst var citatet bra! Härligt att du också känner igen dig i citatet haha :D
Ja, det är verkligen värsta tiden på dygnet då man måste vara normal. Det tycker jag om på arbetet - att självklart kan jag kanske inte riktigt vara mig själv, men här älskar dem äldre att man bjuder på sig själv och jag tar alltid tillfället i akt! :D

Ja, men det är klokt faktiskt. Jag hoppas att du hittar rätt väg och att om du börjar arbeta, att du inte hamnar där på sjukhuset igen inom snar framtid! :/ <3

#2 - Erika

Hoppas det blir bättre snabbt! ❤️

#3 - Tuva Björnwall

åh förstår att du saknar det, håller alla tummar för att du är tillbaka snart finis <3

Svar: Så fort jag får film på mig och Elton kommer det!! :)

#4 - Tilda

Åh förstår att du saknar det bästa Emelie!!! Men du är grym och snart kommer du vara tillbaks på hästryggen igen. Skickar en stor kram♥

#5 - MALIN

Hoppas att du snart får komma tillbaka till det! Duktiga fina du! Kram

#6 - Josefine

Hoppas det blir bättre!!!

sv: Vilken tur :)

#7 - ida - photography, style, life ♡

hoppas verkligen att det blir bättre snart!!♡

#8 - natalia

Hoppas de blir bättre <3

#9 - Fanny

Jag förstår att du känner saknad, hoppas det blir bättre snart.<3 :)

#10 - Erika

Tiden kommer gå fort ska du se. Snart sitter du där igen!

#11 - Days by Johanna

Hoppas du snart kan rida igen :)

tiden finns ,men man väljer sömn istället haha

#12 - Terese

Du kommer att kunna rida igen finis!!

sv: Hihi men tack så supermycket vackra du!
Kram

#13 - Fanny

fina emelie <3 tänk vad du kommer uppskatta tiden på hästryggen sen

#14 - Sarah

aaaa boken är jäte fin =)

#15 - Tilda Barkselius

Håller alla tummar för att du snart får komma tillbaka <3

#16 - N A T H A L I E

Förstår att du saknar de, håller tummarna att du kommer tillbaka snart! Kram tjejen <3

#17 - Ida - foto & häst

förstår att du saknar det!! och hoppas du snart får komma tillbaka :')

#18 - MalinKalin

Hur länge dröjer det ungefär tills du kan rida igen?

#19 - madeleine magnusson

Usch förstår att du saknar det, när kan du börja rida igen tror du? <3

#20 - Kajsa

Så fina hästar! Håller tummarna att du kan snart rida igen. Kramar

#21 - N

Hoppas du kan rida snart igen!!

#22 - Sara Ekman

Hoppas det blir bättre snart!

#23 - Tina

Sv: tack gumman! Ja det är underbart!😃 Så kul är det här!👏

Lilla gumman!❤️Förstår att det är jobbigt! Men jag är så stolt över dig! För du kämpar verkligen och försöker verkligen hålla humöret uppe! Jag älskar dig, du är bäst❤️

#24 - Josefine

Förstår det :( hopps att det löser sig!

#25 - Josefine ♔

Åh.. Det gör mig så ledsen över hur du har det.. :( Önskar verkligen att jag kunde göra något :(<3

#26 - polly

Hoppas det vänder och löser sig. Kram

#27 - Johanna

Jag förstår det :( Hoppas du blir bättre snart! Vad var det som hände med ditt knä? <3