Ett halvår
Hur kan ett halvår gå så fort men ändå så långsamt på samma gång. Detta halvåret har gått riktigt fort eftersom varje dag tillsammans med dig är så speciell och rolig. Samtidigt har det gått långsamt för det känns som att jag har varit tillsammans och känt dig i evigheter. Du kan varenda milimeter av mig och det är jag faktiskt tacksam över. Du förstår mig, du finns där för mig och du gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen. 
 
Mitt liv har varit helt upp och ner i vissa perioder men du har på något sätt gjort mitt liv komplett. Det är du som gör att jag orkar gå upp varje morgon och se fram emot en ny dag, du ger mig sådan energi! Jag önskar att jag hade haft ord som kunde beskriva min kärlek för dig. 
 
Nu har vi köpt ett hus och det är början på något stort. Det är ett stort tecken från mig att jag vill leva i hela mitt liv tillsammans med dig. Jag ser verkligen fram emot att få flytta in alla grejer när renoveringen är färdig. Du betyder allt för mig och jag är så tacksam över att få ha dig vid min sida. Jag älskar dig så mycket! ♥
 


 


#1 - Niklas

Åh älskling du är verkligen världens bästa flickvän jag älskar dig så otroligt otroligt mycket jag är så jävla glad och stolt över att jag få var din pojkvän jag vill verkligen leva resten av mitt liv med dig emelie du är betyder allt för mig älskling bara så du vet hjärtat 😘❤❤❤❤❤

#2 - natalia

Grattis sötisar :*

#3 - Anita

Stort grattis!! <3

#4 - Alice

Åh, grattis till er! ^^ Sv: Tackar som frågar finis, den var jättebra! <3

#5 - Linnéa

Åh, sååå söta ni är <3.

Tack, kul att du gillar det :)

#6 - Gabriella

Åh sååå roligt, stort grattis till er!!

#7 - jcp.blogg.se

Grattis till er!

#8 - jessy

Grattis till er! :D

#9 - Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Grattis till er, ni är så fina tillsammans :)

Ja halva tiden har gått idag och i morgon går vi in i vecka 21, det är helt galet. Jag kan inte förstå att tiden går så otroligt fort :o ♡

#10 - jessy

- Tack snälla :)

#11 - Tilda Barkselius

Åh vad kul, grattis till er och så fin bild på er! <3

#12 - Marie

Grattis på er dag! :) Kram

#13 - Erika

Så fina, grattis till er :)

#14 - Tuva Björnwall

åh grattis finisar <3

#15 - Caroline

Så fina tillsammans!! Grattis till erat halvår :D

#16 - Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Ja men eller hur, det ska bli så otroligt mysigt :) Men det är skrämmande hur fort tiden går :P

Ska ni hitta på något skoj idag, eller blir det bara massa grejande i huset? ;) ♡

#17 - Sarah

tack visst är den 09 jo da det är bara bra =)

#18 - NICOLE

Stort grattis till er!!

#19 - Days by Johanna

Grattis till ert halvår tillsammans :)

ja kent är verkligen mina favoriter

#20 - natalia

Hoppas du får en fin dag!

#21 - Sara

Åhh stort GRATTIS till er! Ni är så fina ihop ❤

#22 - Sara

Åhh stort GRATTIS till er! Ni är så fina ihop ❤

#23 - linah

grattis fina ni !! <3

#24 - Johanna Utterberg

Åh så underbart inlägg att läsa, kärleken sprudlar! Och så kul med hus, är så avis! ;) Lycka till med allt och grattis till ert första halvår! :)

#26 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så fint inlägg :)

#27 - ♀ Sara Ben's ♀

Vad fint och grattis!:D

#28 - Johan

Ett halvår går fort, men det hinner samtidigt hända väldigt mycket under den tiden.
Hade du exempelvis ens kunnat drömma om att du skulle vara husägare om ett halvår då i november? :)
Vi firade 4,5 år tillsammans dagen efter att ni firade ett halvår tillsammans :)

SV: Vad är det för material då?
Har ni kollat vitvaror och så också? :)