Söndagsplaner
Halloj! 
Nu var det söndag igen och solen skiner. Igår jobbade jag ett kvällspass så jag var hemma strax efter tio och kvällen blev därmed väldigt lugn. Innan jobbet var jag i stallet och eftersom regnet höll sig borta blev det en härlig promenad med Tino. Han skötte sig väldigt bra och var inte tittig alls, det tar sig minsann! :) 
 
Jag ska snart iväg till stallet innan det är dags att fira Johan som har fyllt år. Kalaset börjar vid 14 och jag ska hinna göra mig i ordning också. Niklas stack tidigt idag på morgonen för att jobba i huset. Nu är taket på väg upp och vårt fina golv har anlänt. Jag bara älskar det, så jäkla snyggt! Annars bjuder väl inte denna söndag på så mycket mer. När vi kommer hem från kalaset får vi se vad som händer. 
 
Hoppas att ni får ett fint avslut på denna veckan kära ni! :)
 
På bilden ser ni bland annat vårt fina golv, vad tycker ni?


Härlig promenad med bästa hästen! 


#1 - MALIN

Vad spännande med nytt golv! Det ska bli såååå kul att se när allting är klart :) Kram

#2 - Fanny

golvet ser superfint ut!

#3 - Tuva Björnwall

kul med nytt golv :D

#4 - natalia

Åh vad ifnt!

#5 - NICOLE

Härligt att solen skiner hos dig! Det gör den inte här ;)

#6 - trisiaa

Åh va fint golv!!

#7 - Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Åh tack finaste du, lika snäll som vanligt ♡

Golvet ser ju jätte fint ut, det kommer bli kanon när det är färdigt :)

#8 - Josefine ♔

Så roligt! Blir nog bra med det där golvet!! :)

#9 - Johanna Utterberg

Vilket fint golv! :) Och kul med kalas!

#10 - Cassandra Haraldsson

Tycker det var jättefint! :)

#11 - Gabriella

Såå skönt att solen tittar fram!!

#12 - Linnéa

Ah, sååå snyggt golv :). Ska du ta med dig hästen vid flytten eller ha kvar den på sin nuvarande plats <3.

Tack, jag är särskilt nöjd med mina nya byxor & parfymen från igår :)

#13 - Carolina Thoor

Låter som en underbar söndag du fick idag! :)

Sv; ja, dagpass var inte svårt för den här veckan. Jag får ju inte tag i dem, som förr i tiden då jag var timvikarie, utan nu har jag ju ett schema. Och den här veckan hade jag tre dagpass efter varandra. Så skönt ändå! :D

Ja, håller helt med! :)

#14 - Erika

Vilket fint golv :)

#15 - Camilla Cecilia

Så spennende med nytt gulv, ser kjempe fint ut <3
Har forresten konkurranse på bloggen min nå, innlegget ligger øverst på bloggen min om du er interessert :)

#16 - Anita

Lät som en bra söndag :D

#17 - MalinKalin

Kul att det händer grejer i huset :)

#18 - Days by Johanna

Jätte fint golv!

#19 - Polly Svensson

Hoppas du fick en bra dag. Fina bilder tjejen. Kram

#20 - Jessica

Ska verkligen bli så spännande att se huset sen när det är klart! :)