Tidig morgon!
Igår efter jag hade jobbat så var vi på Ikea för att kika lite på kök. Vi hittade faktiskt ett kök som passade oss perfekt. Ser verkligen fram emot att ha det köket i vårt hus. Vi gick även och kollade lite på saker till toaletten och hittade även där en del snyggt som vi vill ha. Jag är väldigt nöjd med Ikea besöket med andra ord. 
Efter vår lilla tripp var jag i stallet och kollade till Calltino samt gjorde han lite fin. Sen åkte jag hem till Niklas och så sov vi där. 
 
Idag blev det en tidig morgon då jag är barnvakt. Ska lämna Vilda på dagis vid halv tio. Sen blir det att jobba i två timmar. Sen tiill stallet och fixa samt motionera Calltino. Sen blir det hem en stund innan det är dags att gå tillbaka till jobbet för att jobba till 22 ikväll. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig. 
 
Hoppas att ni får en fin torsdag kära läsare! :)
 
Lite köksinspo!
 
#1 - Anita

Men så fin inspo :D :D

#2 - Polly Svensson

Riktigt fina kök, vet i tusan vilket jag hade valt, tyckte nr 1 och 2 var snyggast =). Vad roligt att få styra med detta. Kram

#3 - Jessica

Ååååh jag bara älskar nr2, marmor kan ju vara det finaste som finns heeh

#4 - Vicktoria

Det ska bli så himla spännande att se ert kök sedan och vilket ni valde :)

Ja det är inte någon jätte förändring, men ändå kul för oss. Det låter nog lite större än vad det är när jag beskrev det ;) Men kommer berätta när allt är klart ;) ♡

#5 - Carolina Thoor

Härligt att Ikea besöket gav er så mycket. Hoppas att vi får en liten smakbit snart om hur det kommer att se ut hos er! :D

Sv; ja, vädret har inte varit det bästa den här veckan och förra veckan tyvärr... Men hoppas snart på bättre väder! Lite soligt hos oss idag, just nu, men inte så pass så att jag vill ut och njuta av det tyvärr :/

Vad härligt att era pojkvänner också tycker om att umgås med varandra. Var det första gången som dem träffades i fredags, eller? :)

#6 - Elsa

Åh vilket drömkök! :)

#7 - linah

åhh när jag ser detta så vill jag flytta direkt o bara få inreda allt från början;D! <3

#8 - natalia

Så sjukt fint!

#9 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Härligt att Ikea besöket slutade i något bra! :D Kram

#10 - Malin Bergsell

Riktigt snygga kök allihopa :D

#11 - Alice

Härligt att du är nöjd med besöket! ^^ Så spännande för er! Sv: Tack finaste Emelie! <3

#12 - Tuva Björnwall

så snygga kök!! :D

#13 - Bambi

ååh jag vill också till IKEA <3 och shoppa då såklart. :D

#14 - Gabriella

Såå fin inspo!!

#15 - radhuslivet.se

Ååh jag vill också ha ett hus att byta kök i 😍😍

#16 - MALIN

Vad spännande! Köket nere till vänster är perfektion! Kram

#17 - Linnéa

Åh, vad avis jag blir - vill också fixa om här hemma <3

#18 - Tilda Barkselius

Vad härligt att ni hittade ett så bra kök!

#19 - Erika

Vilken superfin inspo :)

#20 - NICOLE

Kul att ni fann något ni gillade :D

#21 - Josefine ♔

Låter lite som en sån där "halv-jobbig" dag haha. Men roligt att ni hittade något som passade er! Ser fram emot att få följa det här, processen och sen slutresultat. Spännande!!

#22 - Vicktoria

Jo det anade jag faktiskt att det kommer göra ;) Ser fram emot att se hur det blir ♡

#23 - Sanna

Va kul att ikea besöket vart lyckad :D

#24 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt :D. Älskar ikea :D

#25 - Days by Johanna

Härligt du/ni är nöjda med ikea besöket

#26 - sandra.

Så himla roligt :D
när är det ni flyttar?

#27 - Johan

Vad var det för kök ni fastnade för då? :)

SV: Så är det verkligen! Men det är ändå lätt att vi tar saker och ting förgivet, särskilt vardagliga saker, typ drickbart rinnande vatten, tak över huvudet, en säng att sova i osv. men det är inte självklara saker, precis som nära och kära runtomkring oss och därför är det så viktigt att vara tacksam för det man har!

då får vi hoppas på det bästa när det gäller beskedet den 1 juni! :)

#28 - Vanessa

åhh så snyggt!! :D

#29 - Anonym

Himla fint!