Första snön
För två dagar sedan började det snöa men inte så att det la sig på marken eller så. Igår när jag vaknade snöade det som bara den och det hade även lagt sig som ett litet täcke på marken. Det finns både för och nackdelar med snön. Det är jättefint med snö, och att få ha snö på julafton är typ rena drömmen för mig. Det lyser upp och gör naturen riktigt fin. Däremot tycker jag att det är lite väl tidigt med snö nu, den kan komma i December liksom. Lagom till jul och nyår. 
 
Dagen idag har varit lugn. Jag har städat hela förmiddagen eftersom vi senare idag skulle bocka av ytterligare ett kalas för Vilda. Nu ligger hon och nanar så gott i sin säng sedan en timme tillbaka. Niklas är iväg och köper pizza och jag..ja jag ligger här i soffan med datorn i knät. Känns så bra att jag loggar in här mer och mer. Som jag har längtat! 
 
Hoppas att ni får en bra lördagskväll för det kommer jag ha med film, pizza och min älskling! :)
 
 
#1 - Linnéa

Brr, inte snö redan, ah :(
Fina bilder i alla fall <3

#2 - jessy

Vilka fina bilder! Även fast jag inte är så glad över att snön har kommit haha!

#3 - Amanda

Så mysigt med snö!

#4 - Emma

Usch, än så länge har det inte snöat här.

#5 - Erika

Så himla fint! :)

#6 - Anita

Wiii lyckan!! :D
Vi har också fått snö nu.

Svar; Bor i stockholm, så 5 timmars bilresa till Ullared :)

#7 - Pauline Hurtig

det är ju så fint och mysigt med snö!

#8 - Tuva Björnwall

älskar att snön har kommit!!

#9 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Vi har också fått snö. Inte överdrivet med snö, men lite. Det är alldeles för mycket för mig, haha. Hatar vinter och snö!

#10 - Alice

Åh så fint 😍 här har det inte lagt sig än 😢

#11 - NICOLE

Fina bilder! :) Såå härligt med snö tycker jag =)

#12 - NICOLE

SV Haha förstår det ;) Jag med! Förstår knappt hur jag tog mig hem då vi också har en del men, som sagt är de på nu =)

#13 - Boel

Älskar snö! Allt blir så mycket ljusare och renare då :)

#14 - Frida

Jag hade en riktigt bra kväll tack :)
ååh mys med snö, hoppas det kommer va snö i December också :)

#15 - Johan

Jag tycker det är mysigt med snön. Hellre snö redan nu än grått novembermörker :)

SV: Haha, det kan du ge dig på att jag ska göra!!! :D

#16 - Anita

Wii underbart med snö :D

svar; nej tyckte hästavdelningen va ganska dålig på Ullared tyvärr..

#17 - Emma

Snön föll här i söndags, de la sig inte dock :)

#18 - Pauline Hurtig

tycker det är så mysigt med snö!

#19 - Ida ❉

Kul med snö :)

~ 7 saker som är bra att veta!
~ Frågestund på bloggen!