Go kväll på er
Hej på er! 
Hoppas att er November har börjat på bästa sätt. Tänk att vi snart går in i December månad, som jag längtar till dess. Älskar allt som har med julen att göra. Även om det är lite stress med julklappar osv så är det lätt värt det. Detta året har jag även ett helt hus att fixa i ordning, men det ska bli så kul. 
 
Just nu sitter jag i soffan med en kopp glögg: Det är standard för mig just nu, tycker det är så himla gott. Annars försöker jag njuta så mycket jag bara kan. Det har varit jobbigt med det mesta ett tag nu men jag försöker att se ljuset i det hela även fast det är väldigt svårt. Jag är så tacksam för att jag har mina nära och kära, det gör allt så mycket lättare. 
 
Jag skulle bara in och kika här, ha det så bra tills nästa gång! :)
 
 
#1 - cassandra gigel

gott :D

#2 - Linnea

Mmm, skickar du över en liten bit till mig? <3

#3 - Tilda Barkselius

Gud så mysigt med glögg!!

#4 - Alice

Åh jag älskar också allt som har med julen att föra 😍✨

#5 - Emma

så gottigt! :)

#6 - Julia Jansson

så mysigt!
Gud så snygg bloggdesign du har!

#7 - Amanda

Så mysigt! Inte länge kvar till julen nu!

#8 - Pauline Hurtig

åh så gott det där såg ut!

#9 - Frida

Ja verkligen!
Längtar också till December för då ska jag till Sverige och fira jul för första gången på tre år!!! :)

#10 - FrökenTV, bloggen om tv och film

men mums

#11 - Erika

Så himla härligt att du börjar komma på banan igen! ❤️

#12 - Anita

Mysigt !

#13 - Tuva Björnwall

Drack också glögg igår, så mysigt :D

#14 - Johan

Glögg! Det har jag faktiskt inte köpt någon i år än, men årets första peppisar och skumtomtar har det iaf blivit, såå härligt tycker jag! :)

SV: Jag hoppas du gör det snart Emelie! Ta hand om dig! <3

#15 - JoJo

så gott med glögg! :D

sv; men tack vännen!! du är också så fin ska du veta! <3

#16 - jessy

Men mums va gott! :D

#17 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Själv gillar jag inte alls vintermånaderna. Hatar allt som har med snö och kyla att göra. Är inget stort fan av julen heller, heh.

#18 - Elin

Åhh det ser jättegott ut, är det äppelpaj?