Helgens planer
Hej på er och hoppas att er helg har börjat på bästa sätt. 
Efter en hektiskt vecka med mycket jobb och stress så var det skönt med en ledig helg. Förkyld och halsont har besökt mig hela denna veckan och då blir man ännu tröttare än vanligt. Jag vaknade redan vid åtta idag av att solen tittade in genom fönstret och det var verkligen härligt. Snön ligger fortfarande kvar och det har snöar lite då och då. Så idag har varit en perfekt vinterdag tycker jag, minusgrader, sol och vitt ute. 
 
Igår överraskade min kära pojkvän mig efter jobbet. Han hade bokat bord på Stekhuset vid klockan åtta. Ett av favoritställerna helt klart. Så himla god mat och jag var så mätt när vi kom hem. Han är ju bara för gullig! Jag åt vitlöksbröd som förrätt (standard) och sen blev det en skogshuggarplanka. Efterrätt orkade jag ingen. 
 
På morgonen/förmiddagen så åkte jag till Tino för att gosa med honom. Det var fortfarande fryst och hårt ute i paddoken så det gick inte att göra någonting. Han fick stå ut att gosa med mig istället och det hade han inget emot. Han är så mysig med sin vinterpäls, han ser ut som en stor nalle. I morgon hoppas vi på att vi kan rida en liten sväng. Sen körde jag hem till mamma och pratade lite med dem. De skulle ut och äta så jag ställde upp och vara hundvakt. Jag passade på att ta ett bad och sedan har jag faktiskt sovit. Det var väldigt skönt. Niklas har varit iväg hela dagen och fixat med den nya maskinen som han ska ha i arbete på måndag. Snacka om att jag har en nöjd pojkvän nu. Han kommer hem om en stund för att äta lite sen åker vi nog upp tillsammans till maskinen så jag får kolla in lilla skönheten. 
 
I morgon blir det att åka in en sväng till Kalmar med mami. Jag ska kolla in lite julgrejer. Behöver ju ha hem lite nu till första advent. Har ju ett helt hus att fixa detta året. Jag hoppas att få med mig något hem i alla fall. Sen blir det stallet och förhoppningsvis ta en liten ridtur om vädret tillåter. Sen får jag nog med min Niklas på vägen eftersom han kommer köra in maskinen igen. Har jag tur så får jag även med mig två möbler till hallen då. Jag har verkligen längtat efter det och jag har spanat in dem länge från Ikea. Får jag hem dem så kommer ni självklart få se det! :)
 
Ett långt inlägg blev det idag. Hoppas att ni är nöjda med det! :)
 
#1 - NICOLE

Vad rart av honom att överraska dig :)

#2 - Linnea

Låter som en fin helg ju <3

Tack, är framförallt nöjd med ljusen jag köpte *hihi*

#3 - Gabriella

Åh såå mysigt med snö!!

#4 - Anita

Mysigt med snön :D

#5 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Gulligt av honom att överraska så där! :) älskar vitlöksbröd!

#6 - Fanny

åå stekhuset!! SÅ GOTT

#7 - Tuva Björnwall

åh vad gulligt av honom, kram!!

#8 - Lucy

gullig av honom ^^

#9 - Emma

åh planka, såååå gott

#10 - Sandra SG

mycket fin blogg du har! Ser ut som en super härlg häst i headern :)

#11 - Alice

Åh vilken mysig överraskning 😍

#12 - jessy

Va mysigt :D

#13 - Elsa

MM vad god maten såg ut!!

#14 - Frida

Tack det blev jag :)
ååh vad mys med en överraskningsmiddag :)

#15 - cassandra gigel

sv; visst :)
ha en fin kväll!

#16 - Johan

Vad är det på en skogshuggarplANKA?
Här var det också kallt och lite snö förra veckan, men det har tyvärr smällt bort nu... Hoppas det återkommer snart igen! Både snön och kylan :)

SV: Haha, jag gillar dem ;)

#17 - Carolina Thoor

Vad härligt ni hade det, du och din pojkvän, med en sådan härlig överraskning efter ditt jobb! :)

Sv; ja, det är alltid härligt med lite shopping!

#18 - Amanda

Så mysigt med överrasknings middag!

#19 - MALIN

Hoppas att du har haft en underbar start på veckan! Kram

#20 - Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt att fixa julpynt! :)

#21 - Pauline Hurtig

mysigt!

#22 - JoJo

det låter som att du har haft en riktigt fin helg! :)

sv; det är kul när man ser likheter med andra bloggare :) kul att alla utom en punkt stämde in på dig också :)
hur mår du fina vännen? <3

#23 - madeleine magnusson

Låter som en super helg ju! :)