Vinterland
Natten till igår fick vi världens snöväder och det kom en hel del snö kan man säga. Vintern kom tidigt i år med andra ord. 
 
Igår spenderade jag några timmar hos frissan och det blev lite nytt. Ovant men jag är faktiskt nöjd. Det passar nu till denna årstiden och det känns väldigt bra att ha fixat den fula utväxten. Denna veckan har jag ledig helg och då ska jag fixa hem lite möbler samt mysa med Calltino som jag inte har träffat på ett tag då det har varit mycket annat. Men fram till helgen så ska jag jobba ett antal timmar så än är vi inte där. 
 
Hoppas ni har det bra! :) 
 
 
 
#1 - Emma

Det var knappt nån höst i år, gick från sommar till vinter nästan direkt

#2 - Alice

Åh vad fin du blev i håret 😍

#3 - NICOLE

Såå galet mysigt med snö :) Och vad skönt med fräscht hår igen :D Du blev också jättefin!

#4 - Linnea

Såå fina bilder - kallt kallt är det <3

Håret blev superfint ju :p

#5 - Celine

Åh så mysigt det såg ut på första bilden!

#6 - Emelie

Så fina vinterbilder! Och åhh vad snyggt håret blev! Kram

#7 - Tuva Björnwall

åh vad fint håret blev, kramar!!

#8 - Erika

Vi har också fått massor av snö! Ditt hår blev superfint!

#9 - Erika

Vi har också fått massor av snö! Ditt hår blev superfint!

#10 - Pauline Hurtig

så fint!

#11 - cassandra gigel

sv; tack så mycket :D
ha en fin dag!

#12 - jessy

så fint!

#13 - Frida

Fint :) och härliga vinterbilder!
Tack :) Jag har löst det u, kommer behålla mitt namn men om du går in via fridachristina.com så kommer man ockås till min blogg :)

#14 - N

Jättefin i håret!

#15 - Carolina Thoor

Härligt med en klippning! Ja, tidig vinter. Men inte allt för dumt faktiskt :D

Sv; han tackar nog! :)

#16 - JoJo

sååå fin du blev i håret!! :D

sv; tack fina du! hoppas att din helg var fin och att du har en bra vecka! <3
hur mår du nu? kramis

#17 - Amanda

Så mysigt med snö!

#18 - Gabriella

Såå fint hår!!

#19 - Anita

Underbart med snön!! :D

#20 - Johan

Här har det också snöat, men inte så mycket. Tycker det är jättefint ute nu med den lilla snön och så kylan på det. Underbart! :D

SV: Ja det är mysiigt att titta ut och se snön också, men jag tycker faktiskt det är väldigt skönt ute nu faktiskt. Friskt och härligt :)

#21 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Hellu! Ville bara kika in och berätta att jag har bytt bloggportal och numera bloggar på Nouw (nouw.com/lilbabustyle). Jag har skrivit ett inlägg på bloggen där jag berättar varför jag har bytt. Jag hoppas du vill fortsätta kika in! :)​ (Du får det här för att du tidigare har kommenterat på min blogg)

#22 - Hanna Petersson

Men fin du blev i håret, min tur på måndag, får se vad jag hittar på ;) <3

#23 - sandra.

Håret blev verkligen jättefint :D

#24 - Fanny

ååå så fint ditt hår båda var å blev!!

#25 - Denise

Ja vintern kom riktigt tidigt i år.. Men ser så mysigt ut med snön på alla bilder :)

#26 - Sarah

aaa vet det man jag brukar gå upp nie inte så tisigt

#27 - Pauline Hurtig

så fint!

#28 - Josefine

Men guuuuud så fint det blev!! :D<3

Svar: Kan inte kommentera din blogg just nu, jävligt märkligt ;) men spännande att läsa dina svar på frågorna gumman :)<3
Emelie Andersson