1 okt
Helt sjukt hur fort tiden går egentligen. Snart är det jul...nämen typ. Sen älskar jag julen så det är inte de men det är så mycket som ska fixas bara och än är jag inte där. Hittills har hösten varit väldigt bra. Fint väder och höga tempraturer på dagarna. Däremot kvällarna, nätterna och mornarna har varit ganska så kalla (man är inte van). 
 
Nu välkomnar jag iaf en ny månad och jag hoppas verkligen att den blir bra! :)
 
#1 - Sandie

Hoppas du haft en fin 1:a oktober...

#2 - Erika

Håller med dig om att det går så sjukt fort! Visst har det varit härligt med de varma dagarna medans kvällarna har varit så kalla, hehe ;)

#3 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Helt galet vad snabbt månaderna har gått! Fattar knappt att lillan här hemma fyller 1 år nästa vecka 😬.
Svar; Tusen tack fina du 🌸😘

#4 - Angelix

Ja tiden går jättesnabbt!! <33

#5 - Erika

Ja det ska bli mysigt med oktober :)

#6 - Misstossequeen

Jag hoppas din månad blir bra och mysig :D

#7 - Amanda Jona [SPONTAN]

Tiden går verkligen så fort!

#8 - Linda

SÅ mysigt med oktober :-)

#9 - Alice

Håller med om att det verkligen går sååå fort! <3

#10 - Lovisa Magnusson

Åh, älskar allt julmys!!
Och jag gillar att de blir kyligare, men att den härliga höstsolen är framme då och då. Däremot föredrar jag väl inte alltid alla dessa stört-skurar som kommit de senaste dagarna. Hos oss har de blåst upp emot 20 m/s flera dagar i sträck :O

#11 - VERONICA - fashionblog

Ja men ellerhur, gott SÅ fort!!! :)

#12 - Johanna

Men eller huuur, tiden går SÅ fort! Härligt med oktober tycker jag ändå, nu känns det som höst på riktigt!:)

#13 - JoJo

det är galet vad tiden går fort. kan knappt fatta att det redan är oktober. vart tog september vägen? :P

sv; man borde ha såna veckor oftare <3

ja och tyvärr så är helgen snart över igen. måste dom gå lika fort som veckorna? :/ haha!
kramis <3

#14 - Tuva Björnwall

ååh ser så mycket framemot jul!!

#15 - MALIN

Tiden bara flyger förbi..... Sååå mysigt att vi börjar närma oss julen! Kram

#16 - Amanda

Älskar också julen så längtar lite :D Hoppas oktober blir lika bra som september! :)

#17 - Nicole

Tiden går verkligen snabbt!

#18 - my

Tycker vi haft så bra väder i september! Först senaste veckan hösten kommit :)

#19 - my

Tycker vi haft så bra väder i september! Först senaste veckan hösten kommit :)

#20 - madeleine magnusson

Asså det är äckligt hur fort tiden går, känns som att 2016 började i går! :o

#21 - Anita

Mysigt :D

#22 - Emelie

Håller med dig, tiden går så fort! Och de nu verkligen hösten börjar ha kommit, de är mysigt men ändå så himla tråkigt att de ska bli kallt och ruskigt igen. Är ingen vinter/höst människa egentligen haha.. Kram

#23 - Days by Johanna

Ser fram emot julen i år när Hugo är lite större, han var så liten förra julen och jag var nyopererad så jag var så trött.

#24 - Pauline Hurtig

ja tiden har verkligen gått fort, tycker det är så mysigt med höst :)

#25 - My wonderful loves

Vilken fantastisk bild! Har också ridit hela mitt liv och saknar så bandet mellan häst och människa!