Jag tittar in här igen!
Hej på er! Nu tittar jag in en snabbis här igen. Hoppas allt är bra med er sedan sist. Min fina vän Tina har även lagt upp ett roligt och fint inlägg här. Så kul när mina fina vänner håller bloggen uppdaterad även fast jag inte är i fas. Nu hittade jag lite ledig tid så jag kunde sätta mig i lugn och ro i soffan för att logga in här. 
 
Så vad har hänt sen sist? För mig har det inneburit en massa jobb, lite fix hemma i huset, kalas, ridit lite, varit iväg på fotojobb med samt träffat mina vänner. Sen saknar jag bloggen väldigt mycket men det känns som att jag snart kommer vara tillbaka här nu. Även fast det inte är bra så har det iaf lugnat sig lite och jag börja finna mig i det. 
 
Min kväll idag blir väldigt lugn. Just nu sitter jag hundvakt eftersom mamma är iväg. Om någon timme ska jag hem och då hoppas jag på att min kära pojkvän har kommit hem. Medan jag har passat hunden så har jag hunnit laga mat för jag antar att Niklas är hungrig när han kommer hem + matlådor till i morgon. När jag kommer hem blir det att slänga ihop en äppelpaj lite snabbt, fixa en kopp glögg och inta soffan framför någon bra film tillsammans med mitt hjärta. 
 
I morgon blir det kvällsjobb för min del. Känns väl sådär men det får gå. Ha det så bra så hörs vi snart igen! :)
 
Kolla vad som stod på bordet när jag kom hem från jobbet i tisdags. Min fina han kan han! ♥
 
#1 - Johan

Återigen, ta hand om dig, Emelie! Ta den tid du själv känner att du behöver för att komma tillbaka till bloggen, men jag ser fram emot den dag när du faktiskt är tillbaka :)

SV: Ja det är det verkligen. Usch, det är hemskt... :/

#2 - Tuva Björnwall

Bästa du!! <3

#3 - Anita

Så fint!

#4 - Linnea

Nämen gud, världens finaste kille ju som gör en sån grej - romantik älskar vi <3

#5 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Mysigt med en lugn kväll och att vara hundvakt! :D

#6 - Erika

Så skönt att du äntligen börjar känna dig bättre. Saknar dig på bloggen ❤️

#7 - Alice

Det låter som du haft det mysigt! Supermys att vara hundvakt ju😍

#8 - sommarblom.blogg.se

Vilken fin blomma!!

#9 - Sara

Du får ta hand om dig, och vi läsare kommer fortfarande finnas kvar känn ingen press att komma fort tillbaka utan ta de i din takt❤
Jag finns om du skulle behöva prata av dig eller lätta ditt hjärta ❤
Stor kram!

#10 - Mathilda

Men vad fint!

#11 - Emma

Så härligt, så romantisk har min sambo inte vart på länge, nog inte alls under detta året, haha!

#12 - Johanna

Ååh finaste Emelie, ta hand om dig! Ta din tid att komma i fas, vi bloggläsare finns kvar <3 Så romantiskt av din sambo också, man blir ju helt varm i själen!

#13 - Emma

Härliga bilder! :D

#14 - Tilda

Bästa du! <3

#15 - Pauline Hurtig

vad fint!

#16 - Amanda

Så fint!!

#17 - Sarah

fin blomma =)

#18 - Frida

Vad fint skrivet och fina blommor :)

#19 - FrökenTV, bloggen om tv och film

härligt

#20 - Carolina Thoor

Fint av din vän att ge dig en sådan fin lapp med blommor! Skönt att det har lugnat ned sig litet och hoppas verkligen att du snart är tillbaka och att allt blir bra privat också <3

Sv; härligt att du tyckte om inlägget! :)

#21 - JoJo

ååh så fint gjort av honom!! :D förstår att du blev glad utav det! <3

#22 - Jessica

Vad härligt att det börjar kännas lite bättre, och att du ville kika in här. Och åh vad gulligt av din kille dessutom!

#23 - Denise

Men åh så gulligt! :)
Kul att du känner att du snart är tillbaka! :D

#24 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Mysigt att va hundvakt!