Lyser med min frånvaro
Nästan en hel vecka sedan sist och jag ber om ursäkt för det. Denna veckan har varit otrolig jobbig och jag har mått så dåligt. Vissa dagar ännu värre än andra. Verken orken eller lusten har tyvärr funnits för bloggen då jag inte vill belasta mina läsare med massa negativa inlägg. Jag har aldrig mått så dåligt så jag har lagt bloggen åt sidan, jag är helt förvårdnad över att jag har kunnat göra det i nästan en vecka. Tyvärr så kommer jag fortsätta att lysa med min frånvaro här då och då. Jag vill liksom känna att jag mår bra och kan leverera fullt ut som jag vill göra här. Min fina och kära vän Josefine har lovat att slänga in något inlägg då och då för att hålla bloggen lite i liv. Är det någon mer som skulle kunna ställa upp med det? Isf hör av er! Jag hoppas att ni stannar kvar som läsare och att ni bara ge mig lite tid för att återhämta mig. Bloggen är en stor del av mitt liv och jag vill inte att verken den eller ni ska försvinna, så snälla stanna.. :) Jag kanske kommer tillbaka snabbare än vad ni tror! 
 
Innan mitt dåliga mående kom så hann jag shoppa lite. Jag tänkte att jag skulle visa er det som ett bra avslut på detta inlägg! :)
Till Vilda:
Plommonlila hoodtröja och ett par jeans med rosa detaljer. 
 Rosa T-shirt, Mönstrade mjukisbrallor, mönstrad T-shirt. 
Rosa vinterkängor samt plommonfärgade höst/vår skor. 
Mönstrad söt höstjacka. 
 
Till mig:
Vita vinterkängor. 
 


#1 - Alice

Ditt mående går först, ta alltid den tid du behöver fina du 💕

#2 - Susanne

Å, vilka fina saker. Det kliar verkligen i fingrarna:0)

#3 - My wonderful loves

Å, vilka fina saker. Det kliar verkligen i fingrarna:0)

#4 - Linda

Gud vilka fina inköp!

#5 - Days by Johanna

Hoppas du snart mår bättre! Härlig shopping!

#6 - Alice

Åh, men fina du! <3 Låt bloggen gå som den går, ditt mående går alltid i första hand, kom ihåg det. Du förtjänar att må bra. Puss och kram. <3

#7 - Nicole

Hoppas du mår bättre snart!

#8 - Linnea

Men åh så fina inköp <3

Jag älskar verkligen Liam i Idol, sååå bra :p
Men annars så ryser jag av Adrians röst & Oskars charm :)

#9 - Linnea

Men åh så fina inköp <3

Jag älskar verkligen Liam i Idol, sååå bra :p
Men annars så ryser jag av Adrians röst & Oskars charm :)

#10 - Gabriella

Åh såå fina!!

#11 - Erika

Hoppas det känns bättre snart. Styrkekramar!

#12 - Amanda Jona [SPONTAN]

Klart att du bara ska blogga när du har tid, ork och lust :) Kram på dig!

#13 - MALIN

Såååå mycket fina grejer :) Kram

#14 - Pauline Hurtig

så mycket fint :)

#15 - Ridskoleryttarna

Usch vad tråkigt, hoppas du mår bättre snart! Superfina plagg! :)

#16 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Man ska ta hand om sig själv först och främst 💕🌸

#17 - my

Hoppas du mår bättre snart!!

#18 - linah

jättefint!:D

#19 - Tuva Björnwall

så fina!!

#20 - Tilda

Styrkekramar världens bästa du! Vi finns alltid kvar här <3

#21 - Anita

Så fint :D

#22 - Johan

men vad har hänt Emelie???
Klart jag kan slänga in ett inlägg här om du vill det, men tveksamt om jag kan skriva så mycket hästrelaterat eller liknande som du brukar göra ;)

SV: Ja det är ju det, fler och fler drabbas och därför tror jag det är ännu viktigare att jobba mer förebyggande med det, inte bara sätta in resurser för när man väl har trillat dit. Jag tror att skolan är ett alldeles utmärkt förstasteg för det, att inkludera stress både i idrotten och samhällskunskapen, prata om vilka symtom stress kan ge, hur symtomen smyger sig på, vad stress är osv. Tror det är väldigt nyttigt och något samhället kommer få tillbaka mångdubbelt på längre sikt.

#23 - Hanna

#24 - Dixi Wonderland

Hoppas att du mår bättre snart. Naturligtvis ska du inte blogga om du inte mår bra!

#25 - Amanda

Hoppas du är på bättringsvägen!

#26 - Frida

aaaw tack sötnos :)
Fina och söta plagg du har shoppat :)

#27 - Amanda

Så fina saker! Och hoppas du känner dig bättre snart :)

#28 - JoJo

vad tråkigt att höra att du mår så dåligt :( ta den tid du behöver, vi läsare kommer finnas kvar! <3

sv; ja det är så viktigt att stödja tycker jag <3

haha ja i know, och därför så kunde jag inte hålla mig längre utan köpte julmust i lördags xD
hur har din helg varit vännen? <3

#29 - snyggafilippa.blogg.se

Alla behöver lite paus, har också haft lite upppehåll! :D

#30 - Erika

Dina nya kängor var jättefina! :D

#31 - Alice

Hoppas du fått en bra start på veckan 😚

#32 - Fanny

jag kan absolut hjälpa till <3 bara skriv på snap isåfall

#33 - Maja Forsberg

Fin blogg du har!

www.jaggerdigminmorgon.blogg.se

#34 - Tilda Barkselius

Förstår helt och hållet att du inte vill blogga när du mår dåligt, känn absolut igen stress för att komma tillbaka vi finns här när du gör det <3
Om du behöver bloggare kan jag absolut ställa upp! <3

#35 - Denise

Vad tråkigt att läsa att du inte mår bra. :( hoppas det vänder snart <3

#36 - Corina

gu vad fin hästen e

#37 - Jessica

Usch, stackarn. Vet hur det känns, även jag har tagit en bloggpaus för att kunna fokusera på andra saker. Sånt behövs ibland. Hoppas allt blir bättre, jag kommer att fortsätta att kika in här ibland ändå. Kram

#38 - Emelie

Hoppas du ska få må bättre snart! Styrkekramar till dig!

#39 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Fina du! Hoppas du mår bättre snart! <3

#40 - Tina

Jag kan ställa upp och lägga in lite inlägg då och då om du vill gumman!😘❤️

Du vet vart jag finns 😘