Tina gästbloggar!
Hej på er alla Emelies läsare!
 
Jag tänkte hjälpa Emelie blogga lite nu under hennes tuffa tid.
Så mitt första inlägg här får bli att berätta lite om mig själv.
 
Jag heter Martina, (Kallas Tina). Jag är 21 år och har egen bostadsrätt i Kalmar.
Där bor jag med min pojkvän och våra två kattungar Zimba & Frasse.
Jag jobbar som frysansvarig på Ica Supermarket i Lindsdal, och stor trivs med det. Alltid kul att ha ett eget område!
 Jag har nyligen förlovat mig och mitt liv är på topp.
 
Jag har världens bästa vän som är Emelie såklart. Vi har känt varandra många år nu men det känns som vi känt varandra hela livet. Vi kan varandra ut och innan till, och jag vet helt seriöst inte vad jag hade gjort utan henne vid min sida.
 
Jag har varit bloggare innan. Men sedan fick jag eget boende och två kattungar och de är mycket jobb sedan vill jag såklart umgås med pojkvännen och vännerna, så tiden räckte inte riktigt till att blogga tyvärr. Men vem vet, jag kanske är tillbaka snabbare än jag trott. Därför var de en självklarhet att jag skulle hjälpa Emelie nu när hon inte mår tillräckligt bra för att hålla bloggen så bra uppdaterad som hon gjort innan, för då får även jag skriva av mig lite och prova på blogglivet igen! :)
 
 
Jag förstår att ni saknar alla Emelie påhittiga inlägg om allt från hennes vardag till frågor/svar.
Helt ärligt är hon den bästa bloggaren jag läst, hon har så otroligt mycket variation på sina inlägg och hon gör massvis av sånt som man vill läsa. Jag älskar hennes blogg.
Sedan ska vi inte tala om alla fina headers& designer hon gör!!!
Hon gjorde alltid om min blogg! Och jag blev alltid så jävlar nöjd!
 
Vi hoppas såklart att hon är tillbaka på banorna igen snart, men hon får gärna vila upp sig lite till så jag får blogga lite mer, haha! Ne skämt och sido!
Jag ska inte tråka ut er mer med detta inlägget, utan jag ville bara berätta att jag ska hjälpa Emelie blogga lite och sedan ville jag berätta lite om mig själv :)
 
Ha de bäst, så hörs vi längre fram!
 
 
 
#1 - Tuva Björnwall

så bra att du hjälper Emelie med bloggen <3

#2 - Tilda

Åh saknar din blogg Tina! <3

#3 - FrökenTV, bloggen om tv och film

kul med gästblogg. Hoppas hon mår bra snart.

#4 - Denise

Kul att få lära känna fler av dina vänner! :)

#5 - Liene Svärd

Kul med gästblogg :)

#6 - Alice

Kul att få veta lite mer 😀
sv: ja fick det sponsrat, men kolla in hennes instagram 😀😘

#7 - sommarblom.blogg.se

Häligt med vänner som hjälper till!

#8 - Johan

Kul att höra från dig igen, Tina! Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med lägenheten, katterna, jobbet och allt annat! Vi blev också kattägare igen nu i somras. Jättefin är han :)

Får väl också säga grattis till HV då, som slog Leksand igår... ;)