Effektiv morgon
God förmiddag på er! Ca 1 timme kvar till jag börjar jobbet. Idag jobbar jag till 20:00. Jag har iaf hunnit med en hel del idag på morgonen/förmiddagen. Ätit frukost med Vilda, bäddat rent, lämnat henne på dagis, startat tvätt, plockat undan i köket och även fixat lite inlägg till bloggen. Snart är tvätten klar och då ska den hängas upp och jag ska även förbi Ö&B innan jag börjar mitt jobbpass. Wiho vad tiden går fort när man har saker att göra.
 
Denna veckan blir som sagt tung, mycket jobb och lite tid till annat. Men det ska nog gå ihop på något sätt. Planerna inför denna veckan är alltså inte så stora. Jobb hela veckan och sen försöka rida någon dag. 
Har ni några speciella planer för denna veckan? 

 
#1 - Amina

Långt pass idag alltså - jobba på :) <3 I veckan så är det ju Milan Fashion Week (imorgon startar det) så jag ska försöka hänga ute på stan och insupa atmosfären så mycket jag bara kan :) Och till helgen väntas en liten tripp faktiskt.. Så det blir kul!

#2 - NICOLE

Skönt med såna mysmornar :) Ha en bra dag :)

#3 - NICOLE

Skönt med såna mysmornar :) Ha en bra dag :)

#4 - Pauline Hurtig

härligt! så fina tulpander :)

#5 - Johan

Du hann med mycket där alltså! :)

Jag kom hem från england igår, åker till Leksand på torsdag och Göteborg på fredag, så det är ganska mycket att göra denna veckan också, + allt skolarbete som också ska hinnas med...

SV: Du kom aldrig med några frågor sen :P

Det förstår jag att det är! Kan nästan inte tänka mig det, för ett hus, det är så stort och känns så avlägset för mig :P

#6 - Miss Tosse Queen

Fina blommor 😊
Bloggmingel i Malmö imorgon och bloggmiddag i Kristianstad på lördag 😊

#7 - Kimmey :)

Skönt att få gjort en del innan jobbet iaf :)

#8 - Sofia Werlin: mammalivet & hälsolivet

Fin bild 😍. Tulpaner är så fina!

#9 - Amanda

Vad mycket du hunnit med under förmiddagen :) Hoppas det gick bra på jobbet! :)

#10 - Alice

Vi har rätt mycket planerat i veckan faktiskt 😀 öppna förskolan, träna och barnmässa bland annat 😀

#11 - Ida Lindborg ♡

bra jobbat!

#12 - Angelix

Duktig du är!! <3

#13 - Amanda

Låter som du har mycket att göra i veckan, lycka till med allt!

#14 - Amanda

Låter som en toppen morgon! Hoppas du haft en fortsatt bra dag :D

#15 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en effektiv morgon! :)

#16 - linda

Skönt att hinna med så mycket :)

#17 - Tilda

Låter som mycket i veckan, lycka till med allt! Du är så duktig <3

#18 - Sofia Werlin: mammalivet & hälsolivet

Svar; roligt att den uppskattades 😀

#19 - MALIN

Härligt att få så mycket gjort :) Kram

#20 - Hanna

De var tyvärr än rätt tråkig dag igår för de spörega så in åt här nere och blixtra 😞

#21 - Alice

Så bra med en produktiv morgon, sådana är alltid härliga! ^^ Hoppas att du får veckan att gå ihop, fina du! <3

#22 - N

Älskar när man får mycket gjort!

#23 - Dixi Wonderland

Min vecka är helt fullbokad men det känns bra :D

#24 - Jasmine

Älskar när man har blommor hemma :D