Shoppingsugen!
Åh vad jag är shoppingsugen och inte bara till mig själv. Jag är nog mer shoppingsugen till Vilda eller Niklas då jag älskar att kolla på kläder både till barn och killar. Min garderob är nog minst intressant men däremot vet jag att jag måste fylla på med lite höstkläder iaf och även skor.
 
Jag älskar ju sneakers och därför letar jag efter några som har lite foder i så jag slipper frysa på jobbet. I klädersväg älskar jag hoodtröjor och det brukar vara det som jag lägger ner pengar på men sen skulle det ju vara bra med några jeans också. Jag har kollat runt på lite sidor men hittar inget som faller mig riktigt i smaken men jag får ta någon shoppingdag i Kalmar för det är alltid lättare när man ser dem själv. 
 
Till Vilda har jag iaf hittat en hel del som jag vill ha så hon får helt enkelt följa med på denna shoppingdag! :) Här ser ni lite som jag skulle kunna tänka mig fylla hennes garderob med. 
 
 
#1 - MALIN

Det finns så himla mycket fina grejer ute nu! Kram

#2 - Tuva Björnwall

åh vill också shoppa, haha!!

#3 - Alice

Vem är vilda? har inte hittat det nånstans 🙊

sv: tusen tack fina du för dom underbara orden!! 💕

#4 - Sofia Werlin: mammalivet & hälsolivet

Åh är också shoppingsugen! Mest till lillan, men får lugna mig, då jag har önskat mig presentkort till henne i födelsedagspresent 🙈

#5 - Linnéa

Åh tackar, alltid roligt att pyssla... blev extra nöjd med min pimpade laptop *hihi*

Fina plagg <3

#6 - Amanda

Så mycket fint! 😃

#7 - linah

fina grejer:D!

#8 - Hanna

Jag har så mycket nya saker 🙄 Men ja älskar shopping!

#9 - Miss Tosse Queen

Alltid lika kul att shoppa 😊

Svar: Ja riktigt skönt 😊 nu kanske äntligen bråken är över 😃
Tack 😘🌸

#10 - JoJo

shopping är aldrig fel! :D

sv; ja visst är det fina saker? :)

håller med om att tacos är nåt som alltid går hem. det är inget jag tröttnar på i första laget :P

skönt att det knappt syns nåt på längden att håret är toppat :) jag ska till frissan om en vecka, ska bli skönt att bli av med extremt långa utväxten som jag har just nu. haha! :P

hoppas att din vecka är fin vännen! <3

#11 - Gabriella

Såå fina saker, vill också shoppa!!

#12 - Tilda Barkselius

Jag är också otroligt shoppingsugen!

#13 - Fanny

är också shoppingsugen :D

#14 - my

Så söta kläder!

#15 - Angelix

Alltid kul med shopping

#16 - Amanda

Så himla fina grejer :D

#17 - N

Är också riktigt shopping sugen just nu..!!

#18 - Linda

Jag känner också ett shopping behov haha :-)

#19 - Alice

sv: misstänkte det, vad mysigt 😍

#20 - WWW.nouw.se/jasmineivanoff

Du är inte ensam om att vara shopping sugen, det är ju såååååå kul 🙈

#21 - FrökenTV, bloggen om tv och film

nice