Sista dagen på denna helgen
God kväll på er! Hoppas att eran söndag har varit toppen. Vilda valde att ta en sovmorgon idag på morgonen och det uppskattade både Niklas och jag trots att vi vaknade tidigt. Efter frukost och lite tv-tittande gick Vilda och jag en runda i vagnen medan Niklas grejade lite med annat. När hon hade vaknat efter vår lilla promenad åkte jag och fixade gardinstänger till huset. Det kommer bli så snyggt! 
 
Framåt två tiden så var det bestämt att Niklas och jag skulle med några i min släkt för att ut och äta. Vi brukar alltid ut och äta när mormor har fyllt år. Just för att fira henne trots att hon inte finns här med oss. Det var iaf väldigt trevligt och gott med dessutom. 
 
Efter vår lilla tripp har jag bara legat i sängen och vilat. Jag fick sån jäkla huvudvärk. Jag var spyfärdig för att jag hade så ont. Nu framåt kvällen har det blivit bättre även om jag inte känner mig helt pigg. Äntligen fick jag lite tid för bloggen också. 
 
Denna helgen har gått så fort. Igår var det lite kalasfirande på Niklas släktsida och det var så trevligt så. I fredags efter jobbet var jag och red som gick super! Hela helgen har varit väldigt bra med andra ord. I morgon är det ny vecka och jobb väntar. Jag tror att det kommer bli en toppenvecka. Förutom jobb så blir det mycket fix här hemma. Tina kommer troligtvis på onsdag och hjälper mig lite. Det behövs om man säger så + att det är roligare att fixa när man är två. 
 
Hoppas att ni får en bra start på nya veckan och att ni kan avsluta denna helgen med ett leende! :)
 
 
 
#1 - my

Lät som en mysig dag :) Utom huvudvärken!!

#2 - Heléna

Så härligt att du är nöjd med helgen, men tråkigt med huvudvärken :( Jag har haft en underbar helg och kommer avsluta den i sängen med ett brett leende redo för den kommande veckan :D Kram <3

#3 - Sandie

Fin bild!

#4 - Tilda Barkselius

Skönt att ni fick en lugn morgon :)

#5 - Linnéa

Åh, låter mysigt, men inte huvudvärken <3

#6 - Hanna

Ja otroligt söta :D

#7 - N

Superfin bild :D

#8 - Anita

Fina ni !! <3

#9 - NICOLE

Låter som en toppenhelg :)

#10 - Alice

Låter som en himla bra helg överlag 😀

#11 - Carolina Thoor

Låter som en toppen avslut på vecka 36! Mysigt att gå ut och äta på din mormors födelsedag, trotts att hon inte längre är kvar på jorden. Trevligt att få fira dagen trotts det! :)

Sv; tack ska du ha! Ja, dem var hur fina som helst :D idag har dem verkligen blommat ut haha! :D

Det var så lite så <3

#12 - Johanna

Usch och fy för intensiv huvudvärk! Hoppas verkligen det känns bättre nu och att du inte är på väg att bli sjuk eller något. Hoppas du får en fantastisk vecka fina du!

#13 - Pauline Hurtig

lät som en bra helg :)

#14 - Amanda

Det lät ju jätte mysigt! Fint att ni gick ut och åt som ni brukade när ni firade din mormor, trots att hon inte är med längre <3

#15 - Tuva Björnwall

så himla fin bild!! <3

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vad härligt att fortsätta fira till mormors minne :)

#17 - Fanny

åh vad fint att fortsätta fira <3

#18 - Johan

Mysig tradition där ändå, även om mormor inte finns längre.

Vad kul det måste vara att fixa och dona i huset sådär i början! :)

SV: Ja, kan förstå att det nästan känns lite ofattbart, nästan som "wow!"

#19 - Gabriella

Åh så mysigt att åka och äta med släkten!!

#20 - Anonym

Hoppas att du också får en jättebra och härlig vecka :*

#21 - Josefine Arvehall

Så fina tillsammans!

#22 - Anna Johansson

Fin bild! :D