Happy Friday!
Hej på er! 
Hoppas att er fredag har varit grym so far! 
Jag var och åt frulle hos Tina idag på morgonen, efter det fixade jag hennes naglar innan det var dags att åka en sväng till stallet. Eftersom spontant är så himla bra blev det en lunchdejt med Matilda också. Har inte träffat henne på ett tag så det var väldigt trevligt. 
Min fredag blir väldigt lugn ska jag säga, jag jobbar nämligen i morgon och på söndag så jag tar det gärna lugnt då. Under tiden som jag jobbar mitt pass i morgon är det crusing här i stan, så jag kommer vara lagom slut i skallen när jag kommer hem från jobbet. Det är många svordomar som sägs eftersom jag inte kommer fram någonstans med kommunbilen, haha ;)
 
Hela denna veckan har gått så himla fort, jag har inte alls hållt koll på dagarna men det har hänt en hel del positiva grejer denna veckan också även om jag är väldigt trött. Jag får faktiskt skylla på min trötthet när det gäller min dåligt uppdatering på bloggen. Sedan jag minskade med tabletterna för min brist så är jag mycket tröttare igen. Mer resultat får jag på mitt nästa venprov. Jag har missat att lägga ut så många inlägg här och det får jag lite dåligt samvete för, men jag ska försöka att ta igen det. 
 
#1 - Bella

Skönt med en lugn fredag!

#2 - Linnéa

Så söt du är <3.
Hoppas du får en fortsatt fin fredag :)

#3 - Petra Olsson

ja veckorna går på tok för fort:) fina bilder :) kramis

#4 - elin

Skönt med en lung fredag , hoppas du får en toppen bra dag finis!<3

#5 - MALIN

Vad fin du är! Kram

#6 - JoJo

så söta bilder på dig :) jag håller med om att veckan har gått fort, vilket har varit skönt :) hoppas du får en fin helg vännen! <3

#7 - Gabriella

Åh så mysigt att äta frukost tillsammans!!

#8 - Johanna Utterberg

Låter som en härlig fredag! :)

#9 - Denise

Önskar dig en riktigt fin helg <3

#10 - Tilda Barkselius

Men så mysigt med frukost dejt, härligt att veckan varit full av positiva händelser också :)

#11 - Emilia

Håller med dig, denna veckan gick jättesnabbt. Har längtat till denna helgen haha. Fin du är! <3

#12 - J

Skönt när det är lugnt!

#13 - Matilda Berlin

Åh vilken härlig dag det låter som att det var =)

#14 - Anita

Ha en fin helg nu :D

#15 - Kattis

Skönt med en lugn fredag och hoppas det går bra på jobbet idag trots cruisingen!😛

#16 - Dixi Wonderland

Ha inte dåligt samvete för bloggen. Ibland uppdaterar man mycket och ibland mindre :)

#17 - Josefine

Finaste du❤

#18 - NICOLE

Skönt med en lugn dag inför jobbdagar :) Hoppas det går bra på jobbet!

#19 - Josse

Skönt med en lugn fredag och hoppas du får en bra helg!

#20 - Erika

Härligt att du hade en så bra fredag :)

#21 - Hanna

Söt du!

#22 - Carolina Thoor

Äsch då!! Ta hand om din hälsa och ha roligt. Hinns tiden med ska du blogga för nöjets skull. Inte för att du får dåligt samvete för tröttheten osv osv! :)

Sv; tackar!! :D

#23 - Days by Johanna

Hoppas dett gått bra och jobba i helgen och du kunde komma fram med kommunbilen :)

Tycker inte du skall känna dåligt samvete för du inte kommit med inlägg.