En lugn onsdag
Go kväll på er! Hoppas att er lill-lördag har varit bra. 
Jag var väldigt trött efter mitt långpass på jobbet igår kan jag säga. Jag tror även att jag inte är helt återställd sedan jag var sjuk så då blir allt jobbigare. Idag har jag jobbat ett dagpass och det gick helt okej tycker jag. När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade en snabbis ganska fort efter huvudet nuddade kudden. 
 
I morgon är min lediga dag denna veckan och då blir det en hel dag i stallet. Jag ska försöka komma iväg så tidigt jag kan och även plocka upp Tinos täcken på vägen så jag kan lämna dem i stallet. Det har nämligen blivit lite ändrade planer med just stallplats och Tino, mer om det i ett annat inlägg inom kort! Jag ska hjälpa stallägarna att ändra om lite i stallet samt försöka få till ett ridpass på Tino om paddoken tillåter. Så det ser ut att bli en väldigt bra dag med andra ord. 
Sen har jag inte så mycket mer planer för morgondagen, jag ska försöka att fixa de två sista inläggen om förra året så ni får se de sista månaderna. 
 
Ha det så bra så hörs vi säkert i morgon! :)
 
 
#1 - Linnéa

Hihi, ja men lönen är aldrig fel att få :-). Och shoppa lite

#2 - Photo by E M E R E L L A

Skönt med ledig dag imorgon :)

#3 - Josefine

Skönt med ledig dag imorgon och heldag i stallet hihi. Fina du❤

#4 - Ida

Så fin bild! =)

#5 - Tuva Björnwall

Finaste du!! Ja svaren kommer upp idag <3

#6 - Linda

Mysigt med stallet :-)

#7 - Linda

Mysigt med stallet :-)

#8 - Emma

skönt med en ledig dag :)

#9 - NICOLE

Hoppas du har en skön ledig dag :)

#10 - Days by Johanna

Låter som du kommer få en härlig ledig dag

#11 - Carolina Thoor

Låter som en jobbig arbetsdag i tisdag, då du jobbade så mycket! Men skönt att du idag är ledig och bara kan ta det lugnt. Jag hoppas själv på att orka jobba hela helgen plus måndagen, då jag fortfarande inte känner mig helt kry! :P

Sv; tack ska du ha! :D

#12 - MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset på min blogg :) Viphuset är en webbshop där du främst hittar heminredning, men även en del kläder och smycken. Och det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! Vill du vara med och tävla? Klicka på länken nedan! :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

#13 - Denise

Många som tillfrisknar sakta.. så drygt! :/

#14 - Frida

Ja det var riktigt gott :)
Skönt med en ledig dag :)

#15 - Pauline Hurtig

härligt!

#16 - Johanna Utterberg

Skönt med en ledig torsdag i stallet! :)

#17 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Hoppas du fick en bra ledig dag. :)

#18 - Gabriella

Hoppas att du blir helt frisk!!

#19 - Emma

Fin bild!

#20 - Alice

Mysigt med en hel dag i stallet 😀

#21 - Tilda Barkselius

Åh så fin din header är!

#22 - Johan

Hoppas att dagen blev så bra som du hoppades att den skulle bli och att allt gick bra med allting! :)

SV: Det gör jag också kan jag lova! Längtar efter våren... ååh... :)

#23 - N

Skönt med en lite powernap efter jobb!