Filmdag?
Denna dagen får spenderas inne som det ser ut just nu. Det ösregnar och prognosen säger att det ska göra det hela dagen. Det skulle bli ett väldans oväder här med både regn, åska och blåst. Vi får väl se hur mkt av det som sker. Tråkigt med regnväder på semestern även fast man har en vettig anledning till attt stanna inne och slappa ;) 
 
Jag har varit och lämnat loppan på dagis, handlat lite smått och gott och nu ska jag äta frukost till Pretty little liars. Som jag älskar den serien. Hittade några fina vardagskläder till Vilda på Lidl. Jag gillar faktiskt Lidls barnkläder. Det är inte bästa kvalitén kanske men det räknar jag inte heller att det ska vara för det billiga priset. Jag tycker om kläderna och det är perfekt som vardagskläder på dagis där de ändå sliter så på kläderna :) 
 
Planerna för dagen ser lugna ut. Jag ska köra morfar till vårdcentralen lite innan elva. Sen vid två tiden ska jag hämta farmor och umgås lite med henne. Kvällen blir också lugn som den ser ut nu med min älskling. 
 
Ha en bra fredag!! 
 
Min lilla shopping idag! 
6 st t-shirts och två par shorts. 
 
 
 
#1 - Vanessa Andersson

Ösregn hos mig med :(

#2 - Alice

Så bra att du gillar deras kläder, de är väldigt söta! ^^

#3 - Josse

fina inköp!

#4 - Erika

Vilka fina plagg :)
Här regnar det också, men fick snällt gå ut med hunden ändå :)

#5 - Angelica

Vad mysigt att umgås lite med farmor!

#6 - NICOLE

Skönt med en lugn dag :)

#7 - Josefine

Men så söta! :D

#8 - elin

Fina inköp!<3

#9 - MALIN

Vilka fina grejer! Kram

#10 - Ida

Så fina kläder! :D

#11 - Alice

Åh jag såg att dom hade mycket fint på Lidl! Men jag får vänta tills nästa år för att handla på den stora avdelningen där alla fina kläder finns 🙊

#12 - Louise

Vilka söta plagg! 😍

#13 - Johanna Utterberg

Så söta plagg! :) Vi har också riktigt dåligt väder!

#14 - Asylmamma

Åh vilka fina kläder! Tänker också att det är bra om barn inte har så dyra kläder så det inte är hela världen om de går sönder eller blir fläckar på 😊

#15 - LInda

Åh så fint!!

#16 - åsenslantliv

Så fina kläder!

#17 - My

..och vi har strålande sol och 22 grader! Galet ändå hur vädret kan vara!

#18 - Alice

svar: tack 😍 hon har stl 80 nu 😙

#19 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så söta kläder! :)

#20 - Dixi Wonderland

Grym shopping :D

#21 - Days by Johanna

Så fina plagg :)

Får ni lämna henne på förskola när du har semester? :)

#22 - Gabriella

Jättefina plagg!

#23 - LIL BABUSTYLE - Here's my story

Åh vilka fina kläder!

#24 - Anita

Snygga inköp :D

#25 - pink Unicorn MetalHead

Fina! :)
Jag önskar att det kunde bli en regnig dag här med sanrt, skulle vilja ligga inne å kolla på film å höra regnet utanför :D
Men det lär nog inte hända än på ett tag :P

#26 - Days by Johanna

Tack, längtar till sängen kommer =)

#27 - Ida

Fina :)
Ha en fortsatt fin kväll :)