Ett besök på akuten
Hej på er! 
Igår fick jag bryta mitt arbetspass och dra in till akuten. Jag har haft mer och mer huvudvärk på sistone men i lördags morgon fick jag en sån otrolig smärta i huvudet som jag aldrig har varit med om. Den höll i sig hela lördagen och hela dagen igår och det hjälpte inte mer smärtstillande. De visste inte alls vad det kunde va med skickade med mig starkare tabletter och sa att jag skulle besöka vårdcentralen som idag. Jag har tid vi kvart i två och jag ska snart bege mig dit. Carina är snäll och kör dit mig eftersom jag inte får köra på de tabletterna som jag fick med mig hem. Jag hoppas verkligen inte att det är något farligt eller liknande. 
 
När jag kommer hem från läkaren ska jag börja lite smått med inlägget om mina inköp från Ullared. Kul att så många ville se vad jag har köpt. 
 
Idag fick jag även hem mitt fina armband som jag vann från Josefines blogg. Så himla fint! 
 
#1 - Netti Starby

Usch vad jobbigt för dig med huvudet och hoppas att du får hjälpen du behöver! Kramis

#2 - Erika

Hoppas det inte är något farligt!
och vilket superfint armband :)

#3 - Johanna Utterberg

Men huh, hoppas verkligen att det går över och inte är något farligt!

#4 - Carolina Thoor

Åh vilka tjusiga! Sådana där skulle jag också vilja ha :D
Vad obehagligt. Jag hoppas att ni finner vad det är för något snabbt, och hoppas att det bara är en enkel huvudvärk orsakat av stress, väder eller liknande <3

Sv; jo tack, det var det! :)

#5 - elin

Sv: åh tack så mycket , vi får hoppas att det inte är något allvarligt , kramis :)

#6 - Natalia

Usch, har samma problem o aldrig fått hjälp med det...

#7 - Natalia

Usch, har samma problem o aldrig fått hjälp med det...

#8 - Ida

Fy vad jobbigt, hoppas det går över för dig finis <3 Längtar tills jag får se vad du köpt! Kram

#9 - Days by Johanna

Hoppas det gick bra hos läkaren idag!

#10 - Gabriella

Såå fina, hoppas att det går över!!

#11 - Moa Kandelin

Hoppas du mår bättre snart!

#12 - Anita

Obehagligt med värken...!! Kram

#13 - Sara

Åh vad hemskt! Hoppas huvudvärken går om snart

#14 - Fanny

åh men fina :( Hoppas du mår bättre snart<3

#15 - maria

Urs va läskigt.. Fint armband:) Hoppas du mår bättre i dag! :)

#16 - Dixi Wonderland

Men din stackare :( Hoppas verkligen att du mår bättre snart!

#17 - Frida

Usch vad jobbigt, hoppas det blir bättre <3
Låg också på akuten igår

#18 - Alice

Men fy vad tråkigt, hoppas det gick bra hos läkaren 💓

#19 - Bella

Kram på dig!

#20 - Annie

Hoppas allt blir bra med dig! <3

#21 - Josefine

Så roligt att du blev glad och nöjd över armbandet! <3