Helgens träning och utveckling
Helgens träning gick hur bra som helst. Jag kom dit med ganska dålig inställning om jag ska vara ärlig då resten av veckan hade gått lite sisådär. Fina är en väldigt stark häst som gärna rusar (även om hon alltid menar väl) så blir hon väldigt stark och hon är pigg/het som bara den. Tillslut blir mina armar ganska så slut och jag tappar mitt tålamod lite. Jag fick den hjälp som jag behövde och tränaren förstod vad jag menade då hon själv såg det. Höger galoppen blev riktigt fin och jag åkte därifrån och kände mig faktiskt lite stolt. Tränaren såg redan en stor förbättring emot förra gången och det känns som jag har chockat många med mitt arbete kring min häst. Jag har ju faktiskt bara haft henne i två månader, och för att vara just två månader har vi faktiskt kommit väldigt långt. Problemet är väl just att jag kanske inte tänker på det lika mycket då jag sitter på henne varje dag. 
 
Fina har ändrats mycket på dessa två månader och inte bara träningsmässigt. Hon har fått mycket mer muskler (och orkar därför mycket mer), sen har hon fått mer hull och det är jag väldigt glad över då hon var tunn och smal när jag köpte henne. Det har inte alltid varit lätt men jag gör allt jag kan för denna underbara häst för hon ger mig så otroligt mycket varje dag! ♥
 
Ren lycka och kärlek! 
 
#1 - Josefine

Är så otroligt glad för din skull! Och stolt över dig och de arbete samt tid du lägger ner. Du är grym!<3

#2 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Grym du är! Kämpa på <3

#3 - Tilda Barkselius

Härligt att det gick så bra!

#4 - Josefin

Så roligt att det går framåt och hon blivit finare/starkare :) Kram

#5 - elin

Glad för din skull<3

#6 - Josefine

Bästa! <3

#7 - Anita

Underbart! :D

#8 - MALIN

Bilden är såååå himla fin på er! Kram

#9 - Linda

Åh, härligt:-D

#10 - Matilda Berlin

Men åhh vad härligt att hon kommit i så mycket bättre form =) Kram

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad härligt! :)

#12 - Amanda

Så härligt att det gick bra!

#13 - Louise

Så fint inlägg 😊

#14 - My

Åh vad roligt att ni gör så stora framsteg!

#15 - cecilia

ÅÅ härligt<3

#16 - JoJo

härligt att det gick så bra och så underbar bild på er! :D hoppas du får en fin helg tjejen <3

#17 - Hanna

Så otroligt fin bild!

#18 - Johanna Utterberg

Vad härligt att det gick bra! :)

#19 - jannice

Låter som en toppen helg. kram

#20 - Alice

Så underbart att läsa, så glad att det går framåt för er, du är så duktig! <3

#21 - Alice

Så underbart det låter 😍 fina ni!

#22 - Ida Lindborg ♡

Så söt bild!!

#23 - Julia Axelsson

Den bilden är helt fantastisk!! <3

#24 - Gabriella

Såå bra!! <33

#25 - Ida

Skönt att det går så bra!

#26 - Carolina Thoor

Härligt med en stor förändring som syntes! :D

Sv; åh tack snälla. Tack snälla du <3

#27 - Sofia

Vad kul att hon har blivit musklad och fin.

#28 - Ida

Älskar den bilden!