Ullaredsfynd del 2 - Till hemmet
Hemmet ska ju också pyntas upp lite och hållas fräscht. Jag fick med mig lite smått och gott där också. 
Julpapper, fryspåsar, folié, en lampa, två par gardiner, en kastrull och två örngott till soffkuddarna. 
 
#1 - Jessica Högberg

Inte illa alls!

#2 - elin

Åh så kul att få se dina fynd!<3

#3 - MALIN

Vilka välbehövda saker du hittade :) Kram

#4 - Jennifer

Åh jag var på Ullared igår, så kul :D

#5 - Amanda

Så kul<3

#6 - Tilda

Så roligt att få se dina köp! <3

#7 - Alice

Underbar färg på kuddfodralen 😍 perfekt till hösten 💓

#8 - Ida

Åh vad mycket! :)

#9 - Linda

Så fina fynd!

#10 - My

Älskar färgen på kuddöverdragen :D

#11 - Alice

Roligt att hitta lite saker till hemmet! ^^ Lampan ser jättefin ut! <3

#12 - Matilda Berlin

Verkligen så fina fynd!! <3

#13 - Gabriella

Åh så bra saker!!

#14 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mycket fint! :)

#15 - Carolina Thoor

Bra & nödvändiga saker!

Sv; tackar. Tack, jag har haft både en bra kväll & en bra dag och det hoppas jag att du också har haft :)

#16 - Sofie

Härliga fynd! :D

#17 - Josefine

Guuud så fint med lite uppfräschning och uppdatering på bloggen! ;)