Ullaredsfynd del 3 - Hästrelaterat
Det blev lite småsaker både till mig och Fina från hästavdelningen. 
Till mig blev det ett par ridbyxor, en ridpiké och supersköna ridvantar. Till Fina blev det hästschampoo, glansmedel, ett bett, svampar, en grimma och vita benskydd. 
 
#1 - Amanda

Så fina kläder<3

#2 - Alice

Åh, så fina plagg ju! ^^

#3 - Erika

Ridbyxorna hade ju en riktigt skön färg tycker jag! snygga! :D

#4 - Netti Starby

Så många fina fynd! :-D Kramis

#5 - Carolina Thoor

Massa fint ju! :D älskar ridkläderna.

Sv; haha jaså, ouch. Inte roligt på sin semester! Men ja, det är trist då man inte får sova som man själv vill :(

#6 - Matilda Berlin

Åhh så fina fynd! =)

#7 - Nicole Svensson

Härliga saker! :)

#8 - Johanna Utterberg

Så fina saker! :)

#9 - My

Mycket snyggt och alltid bra med "bra och ha grejer" :D

#10 - Gabriella

Åh så fina saker!!

#11 - elin

Åh så kul med lite shopping!<3

#12 - Alice

Åh vad fin den rosa tröjan va 😍

#13 - Josefine

Hmm.. Här hade jag nog ändå förväntat mig liiiite mer;)<3

#14 - Josäfin Andersson

älskar pikén!