En stjärna är väl värd det bästa? 🌟

För ett tag sedan fick jag hem min älskade förbygel från PS. Även om den sved till lite i plånboken så är den så värd pengarna. Inte bara att den är sjukt snygg, den är verkligen superbra och passar Finas kroppsform perfekt. Den fyller verkligen dess funktion. 

 
Sen fick jag även hem detta fina smycke. Tyckte att det skulle passa fint på hennes lädergrimma. Så jag är supernöjd med mina köp! :) 
 
#1 - My

ååååh vill ha den förbygeln!!

#2 - snyggafilippa.blogg.se

Åh så fint!

#3 - Denise

Så roligt när man blir nöjd över sina inköp! När grejerna passar och det blir bra :)

#4 - Josefin

Den e så snygg :D

#5 - Amanda

Å så fint<3

#6 - Frida g Svensson

så himla fint!

#7 - Hanna

Fint 😍

#8 - Ida

Men så fin!! :)

#9 - elin

Roligt när man blir så nöjd över sina köp!<3

#10 - Brieditis Eventing

Gud så fin :D

#11 - Cecilia

SÅ fin!! :)

#12 - MALIN

Vad fint! Kram

#13 - Linda

Så fin!

#14 - Johanna Utterberg

Så härligt att du är nöjd med dina köp! :)

#15 - Anita

Snyggt!

#16 - Pauline Hurtig

vad fint :)

#17 - Ida Lindborg ♡

Aw så fint!

#18 - Gabriella

Åh så fint!! 😍

#19 - Alice

Åh så fint 😍

#20 - Emilia

Så fin!

#21 - Louise

Men va fina! :)

#22 - jannice

så himla fint!!

#23 - Angelica

Supersnyggt ju!

#24 - Matilda Berlin

Men åhh vad fint!!

#25 - Amanda Sofi

Så fint!