läxor?

Min vovve det :)<3

Idag var skolan varit både seg och bra, först hade vi matlagning i några timmar. Där gjorde vi kycklingfilé, pressad potatis. Så jävla gott :) sen blev det efterrätt, chokladtårta, den var också god :) sen var det lunch, men vi gick aldrig dit...ingen idé lixom ;)
Sen hade vi svenska och då skulle vi bara skriva som ett brev till läraren om oss själv och sen lite om svenskan. jag skrev skit fort för man fick nämligen sluta sen :)
Efter det så blev det omvårdnad och då läste vi om omsorg och tystnadsplikt så det var ganska chill. Nästa vecka är det ju APU(prao) och jag ska vara på Almen :)
Sen fick vi våra skåp med en jävla kod! Usch hatar det redan :o
Efter det blev det klassråd en liten stund, så dagen var seg med ändå lung. Sen har vi fått ganska många läxor och usch på det!!! :o

Nu är jag skit trött så får se vad som händer om man stannar hemma eller drar till till någon sen eller något ;)

bye
#1 - Lisa

tack så mycket :)



Har btw ett likadant täcke som det är på bilden, haha ;)

#2 - Lisa

tack, joo det skulle jag kunna göra faktiskt :)

#3 - jonna

sv: du är söt emelie! <3

#4 - 17 år och ung mamma

hehe ja :D