Gott nytt år på er sötnosar!
Detta har varit ett jävla år ska jag tala om för er, jag vill verkligen att det nya ska börja och fan vad glad jag kommer vara när det börja! Problemen började redan i februari detta året och har hållt på precis hela året och jag skojar inte. Jag har både förändrats negativt och positivt. Jag vill verkligen inte gå in på detaljer här på bloggen, men om nu undra något så får ni gärna fråga! Blir bara glad om ni bryr er. Jag hoppas att ni får ett lika bra år som jag hoppas på att jag kommer få.

Gott nytt år önskar Emelie Andersson! :)
(få bli en liten oseriös bild, det är ju nyår fööör faaan)
#1 - maatilda

ha ett gott nytt år

så hoppas jag på att vi ses nästa år

pusss på dig <333333

#2 - adna

asså neej, kolla på dig! :O sjukt vacker! :D

#3 - Sara

Gott nytt år! :)

#4 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

Gott nytt år & jag hoppas att du får ett mycket bättre år än detta året emelie, för de är du värld! :)<333

#5 - N

sv: samma här, är jätteglad för dom :D

ska du göra något speciellt på nyår? :)

#6 - Sara

Allt bra idag, taggad för ikväll?! :)

#7 - djoikiis

gott nytt år :D



jag är btw med i en fototävling och om du hade röstat på mig här ( http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment ) hade ja blivit skit glad :D om du sedan kommenterar i ett inlägg att du har gjort det så får du en fet länk i 4 inlägg (en fet

chans att få nya läsare) det hade betytt jätte mkt för mig :D <3



tack och förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer men det betyder jätte mycket för mig :) kram<3

#8 - Sara

Hoppas du hade ett fint nyår :)

#9 - adna

ska du sääääga! så himmla sööt! :D

#10 - adna

ska du sääääga! så himmla sööt! :D

#11 - erica

hoppas ditt nya år blir bra då gumman :) <3

vad har hänt under året`:/

#12 - Erica♥

Gott nytt år sötnos:)<3

#13 - ttilda♥

gott nytt år på dig med sötaste!! :D<333

#14 - Maria

Haha söt bild!