My hair
Jag tänkte jag skulle berätta lite om mitt hår, och om ni inte är intresserade så behöver ni ju inte läsa! ;)
Men det är många som tror att jag har löshår men det har jag inte. Det är helt äkta! :D
Jag har alltså så tjockt och långt som det ser ut.
Om ni har några fler frågor så är det bara att fråga ;d



Nu åter till det normala, jag har inte bloggat så mkt pga av massa saker, jag har inte haft lust, det har varit mkt nu, det är lov och massa annat.
Jag har inte gjort så mkt mer än att ha vilat efter mina sjukhusbesök och sen varit hos elin lite med. Det är de jag har hunnit.
#1 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

åh, ditt hår är sååå fint! :D<3

#2 - B E C C A

tack desamma!;D

#3 - Andréa

Dumma dig! Satt i klippa-av-mig-håret-tankar, men tänkte att jag ska minsann ha längre hår än Emelie innan jag kliper av det men det känns lite hopplöst efter detta inlägget ;)<3

#4 - M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

#5 - ebba

åh tack emelie! :*

#6 - sofia :)

sv : jotack det är bra själv ? :)

kram , har bloggat ett stort inlägg på bloggen kolla in ! ;D

#7 - samira

nice blogg. Kika gärna min:)

#8 - Emilia [Personlig fotoblogg]

Hejsan, allt bra där? :) KRAM