nu tog de slut och lika så mitt lyckliga liv tsm med dig...
Du va mitt liv och det kommer aldrig att nekas.
Just nu är fan allt bara skit, jag trodde allt skulle bli bra nu...men tydligen inte
Jag har inte varit såhär ledsen på ett tag nu,
All these tears...just fall...fall down too the hell
#1 - Tina

Sjukt fin blogg gumman! <3



Gumman jag finns alltid! <3

#2 - Isabella-en fotoblogg

sjukt fin blogg :)

usch hoppas allt löser sig ;)

#3 - magda

åh gumman..

finns för dig! <3

#4 - jonna

sv: precis vad du är!



och jag finns om det är något <3

#5 - Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

#6 - EBBA

hoppas allt löser sig sötnos!



sv: jadå :)

händer idag?<3

#7 - malin

Tack, kul att höra :)

Har som du kanske märkt en bloggpause nu, men funderar på att börja skriva snart igen.



Kramis

#8 - Gabbe

sv: åh gråt inte!!!

<=''(

blir så ledsen..

#9 - Magda ♡

sv; åh.. är så ledsen för din skull..

tycker inte om att du är ledsen gumman..<3

#10 - GUEVACCI

Hejsan, just nu har jag dagens blogg. Vore kul om du anmäler dig =P



länken till tävlingen: http://guevacci.se/2011/august/todays-blog-39-1.html#comment



Goodluck :D

#11 - Magda

sv; förstår det..

men du vet att jag alltid finns om du vill snacka vännen! <3

#12 - Gabbe

sv: åh <=( jag är så ledsen för dig..men tveka inte att snacka ut om du behöver det för jag finns här!

#13 - Gabbe

sv: åh ingen fara! kom bara ihåg det och tveka inte ^^

#14 - Gabbe

ingen fara! <3

#15 - Gabbe

jag har försökt att få folk att förstå vilken chans det här är att bli fotad av en profisionell person som vet hur man hanterar en kamera och nästan är fördigutbildad fotograf.. och den här chansen kommer typ aldrig komma upp igen.. inte såhär lätt i alla fall, och ingen fattar hur kul det är.. blir bara så ledsen att alla ser det så negativt.. sj

?

#16 - EBBA

sv: uschdå :(

samma här för min del!

gör du ikväll?<3

#17 - magda

sv; du med gumman! <3

#18 - Gabbe

sv: 2 pers

#19 - JULIA ERIKSSON

sv; hej snygging! det är super bra med mig :D hur är det själv? :D

#20 - Jouline

Åh så jobbigt för dig, jag vet hur du känner dig. Usch den känslan är inge rolig. Tur att du har sådana fina vänner som ställer upp för dig för dom och din familj är just nu dom enda som kan få dig känna dig bättre med tiden.

kramar till dig!