...
allt är verkligen på topp asså...NOT
asså jag blev på så jävla dåligt humör
efter att ha kommit hem och sedan ett tjabb med mamma och fick mig att glöda
åhh...fy fan vad sur jag blir när folk säger något om mig som inte stämmer
jag klara verkligen inte av skolan imon...inte när jag är på detta humöret...
hell....
#1 - matilda

hänt gumman?



sv: skulle inte sitta fel med ett lov till!<3

#2 - ellenschutz

sv; nja eller asså lite bättre har de ju blivit men jag har fortfarande rätt ont.. :(<3

-gummsan finns om du vill prata <3

#3 - karolinajonsson

varit med en kompis, durå? :)

#4 - Amanda

Hoppas du mår bättre idag :)

#5 - M E R E I

- synd!

#6 - ellenschutz

sv; <3<3

#7 - karolinajonsson

okej samma här! :)

#8 - MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på skön musik. Hur mår du idag tjejen?