mina tankar...
Hejsan, sitter här och tänker och kände att jag behövde skriva av mig lite.
Tänkte jag skulle ta lite kort om mitt liv och jag hoppas att ni förstår mig lite iaf.

hm, hur ska man sumera mitt liv...för bara några år sedan, kanske 3 år sedan eller något så var jag verkligen mammas lilla flicka. Jag antar att det var för att jag inte växte upp med min pappa. Jag fick bara höra hennes åsikter om saker och ting och jag intalade mig att det var rätt. Nu har jag vuxit ifrån det och kollat själv hur de sakerna är. Många anser att jag har förändrats då...ja visst det har jag. Men jag säger alltid, att det är nog såhär jag är. Om man kollar bara för lite mer än ett år sedan så var jag annorlunda. Jag rökte inte, jag var oftast den duktiga flickan. Nu kan man säga att jag gör precis som jag vill, om jag vill röka gör jag det, om jag vill dricka mycket gör jag det, om jag vill göra något med en kille så gör jag det. Men för det är jag inte en dålig människa. Jag gör fortfarande allt för mina vänner och familj. De går t.o.m före mig själv pga att jag är INGENTING utan dem! Jag vet seriöst fan inte alls vad som hade hänt med mig utan de som står mig närmast ( ni vet vilka ni är! )
Jag har inte blivit en annan person, jag har bara förändrats lite. Men det gör alla, och vissa på ett dålig vis men det skulle jag inte anse mig själv som.

Alla säger att man ska leva livet, och det ska man göra som tonåring. Alla har olika åsikter om vad leva livet är, men för de kan man inte bestämma en annans liv. Däremot kan man hjälpa en för att inte sjuka till botten.

Jag är fortfarande klok och ser vad som är bra och dålig för mig, och om det skulle gå dåligt någon gång har jag fortfarande lärt mig något av det. Jag kan säga att jag har lärt mig något för varje misstag jag har gjort.

Tonåren är redan en jobbig tid så låt inte någon annan klaga ner på dig och göra det värre.
Tänk att tonåren är en tid för alla misstag, för oftast spelar dem ingen roll eller kan du oftast rätta till dem. Hellre göra misstag nu än när man är vuxen och ha familj, eller?
Man lever bara en gång, så lev livet utan att ångra!

#1 - josefine

Okej, min dag igår var kanon :D

Allt bra idag ?