I'm left without a choice
Jag var ju lite dålig på att blogga i helgen
och igår så här kommer en liten uppdatering
på det! ;) Hope you like it!

Fredag-Lördag:
Då hängde jag med Elin hem och hade skojj :) senare gick vi till en fest eller vad man ska säga och hade kul där :) Haha, jaa det hände massa med saker men det kanske ska stanna mellan elin och mig tror jag ;) Men kul hade vi iaf. Ett minne för livet det! Vi kom hem runt halv 6 på morgonen och sov till 2 på lördagen tror jag. Sen på lördagskvällen så var det ganska lugnt ändå och vi hade det mys med godis och så. Sen gick vi ut en runda till och hade skojj.  
Du ska bara veta hur jävla underbar du är gumman, jag känner mig verkligen inte hel utan dig. Jag älskar dig så fruktansvärt mkt och alla minne vi har tsm...åhh de är bäst! ♥♥

Söndag:
Då åkte jag hem ganska tidigt från Elin eftersom mamma och jag skulle till kalmar och kolla lite. Jag fick med mig en tröja och ett par shorts hem :) Men helgen var som sagt helt underbar, vill ha flera sånna! :D
Dagen blev slapp därefter den lilla shoppingen.

Igår:
Igår gick jag i skolan till 5 ungefär och var hemma runt kvart över 5, halv sex. Då blev det att äta och sen vidare till träningen som började vid sex. Åhh det är så stressigt på måndagar, just drf jag hatar dem.
Sen blev det lugnt och jag kände inget tvång att sova eftersom jag hade sommorgon tills idag.

Idag:
Idag hade jag sovmorgon till kvart över 12 men cyklade och mötte elin runt 11 eftersom hon åker buss och därmed kommer tidigare :) sen åkte vi till donken och åt lite innan skolan. Sen hade vi svenska då vi bara läste och sen medicin där vi gick igenom prov, kurser till 2:an, matkuponger och lite annat skit. Sen slutade man dåe eftersom jag har varit så duktigt och läst slut den kursen man har efter (a)
Efterskolan blev det att övningsköra med morfar i en timme ungefär. Gick verkligen så bra :D
Sen runt 4 kom andréa förbi och det var riktigt roligt :) vi satt och snackade och en massa ;)♥


Bilder sedan helgen!




#1 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

verkar som att du hade en bra helg:D



sv: tack :D

kram ♥

#2 - Jhh

sv:okej:)

Lite olika :)

Har du haft en bra dag?:)

#3 - sandra

sv.Jasså roligt!