ledig imon (y)
Japp, riktigt skönt att vara ledig imon asså, sovmorgon på det! Fast har ändå lite jag måste göra imon som t.ex. göra en uppsats till skolan, städa mitt rum till sofia kommer (a), gå med hunden och lite annar smått skit. Sen vid 3 tiden kommer iaf min underbara sofia och sover hos mig, myyyys! får väl se vad vi hittar på, men ska bli skönt att hon kommer iaf så man får prata lite och allt skit och konstigt som har hänt!
Nu blir det att kolla en film innan man ska nana, är sjukt trött idag och huvudvärk är ju aldrig något som uppskattas. Ha det gutt! :)
#1 - Ellen Schutz

sv; de är klart jag kommer ihåg dig sötnos! :)

Jo de är ganska bra, är väldigt trött bara, mycket nu i skolan innan studenten bara 15 dagar kvar ;D Hur är det själv? <3

#2 - Magda

sv: du är sötare finis! <3

jo de är de jag tvekar lite på..men svart är såååå fiint :c hihi, får tänka lite tror jag :D<3

#3 - JohannaHellkvist

sv:Hejj :)

Självklart gör jag de! :)

De är riktigt bra,sj? :)

#4 - Erica

sv: jag har firat min storasyster hela dagen som har tagit studenten!!! :)

Själv?

kram!

#5 - Ellen Schutz

sv; ja vet hur de är, ja jobbar också när ja inte är i skolan , men de är goa pengar :) studiebidraget räcker ju inte så långt & ja har flyttat hemmifrån nu med så då går de åt med pengar!

vart jobbar du då? :)<3

#6 - Olivia

SV; Jag tror jag minns dig. Har sämst minne men jag tror faktiskt jag känner igen dig, hehe :) Med mig är det bara bra! Hur är det själv? :)

#7 - sofia :)

jag älskar dig min fina vän <3

#8 - JohannaHellkvist

sv:Va bra :)

jag har varit på rally hela dagen,sj? :)

#9 - Erica

sv: jaha va roligt! ingenting, bara vila och försöka bli frisk. Själv då? :)

kram!