sjuk återigen :/
jaha då var man sjuk igen, känns inte alls som det var länge sedan jag var det men,men. Varit det i tre dagar nu :( tur att man har hunden som sällskap iaf, alltid lika mysigt! :) just nu sitter jag och pratar med Tina, som vi har snackat denna veckan <3
Det har snöat 3 ggr redan idag, fan vad najs säger jag bara. Ännu mer julkänsla och som jag längtar! :D 
Nu orkar jag inte skriva mer, hade! :)
#1 - Amanda

Haha ja det är så jäkla skönt! :D
Nej vad tråkigt att du är sjuk igen, krya på dig<3

#2 - tina

SV: saknade att vara i bilen med dig ju! hihi<3

Åh julkänslan börjar stiga på hög nivå! Underbart! ;)

Sötnos på bild! Krya på dig riktigt nu!<3

#3 - EBBA

krya på dig sötis!!

sv: jo allt är bra :)
händer i helgen?

#4 - mergimtare

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

#5 - sofia :)

MEN SNYGG