Nu tar jag helg! :D
Rubriken säger sitt, långhelg wiihooo :D jobbade till halv fyra idag, varit en otroligt bra dag idag med :) sjukt trött bara så blir att lägga sig tidigt idag. Imon ska jag en liten stund till skolan för att hämta nytt busskort och sen skulle jag och en kompis snacka med en lärare om vårat projektarbete. Tar väl en timme så det är helt okej. Sen får jag se vad jag hittar på. 
Hade lika fint och härligt väder idag, så härligt att våren äntligen börja komma :)
#1 - Linnéa

Åh, det låter som en riktigt skön dag ju :) Och helg <3

Jaså, ja jag tycker verkligen att alla borde åka till alanya på semester :)

#2 - Tina

Skönt! Hade också velat ha en slapp dag i morgon! Finaste tjejen på bilden!<33

#3 - Victoria

sv: Bara bra!!! :)

#4 - Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jag var och åkte skidor! :)
Allt bra?

#5 - Linda

Tack. Varför åker du till Danmark och ser konsären? Ja du får välja en romantisk plats i Danmrk där du kan fria till honom.

#6 - Emelie Bohlin♥

Sv: Okej :D
vad jobbar du med då?<3

#7 - sofie

sv: okej :) har inga speciella planer ska ladda över alla bilder från kryssningen sen får vi se.

haft en bra morgon?:)

#8 - sofie

sv: okej :) har inga speciella planer ska ladda över alla bilder från kryssningen sen får vi se.

haft en bra morgon?:)

#9 - sofie

sv: okej :) har inga speciella planer ska ladda över alla bilder från kryssningen sen får vi se.

haft en bra morgon?:)

#10 - sofie

sv: okej :) har inga direkta planer ska ladda över alla bilder till kryssningen sen får vi se

haft en bra morgon?:)

#11 - Linnéa

Tycker verkligen om din bild & texten på den :)

Hoppas du får en underbar ledighet nu <3

#12 - Victoria

SV: Den var toppen, din dÅ? :)

#13 - liborius

skönt med helg:D

#14 - Sara

Härligt med helg! Hoppas du får det ba :)

#15 - Areyanna

Hej! Vad skönt! Själv jobbar jag hela helgen men ser fram emot imorrn efter jobbet då jag kan träna=) Ha en fin lördag!