My heart is broken in two parts
Hej allla fina läsare. Jag vaknade för en stund sen. Hatar denna jävla förkyldning med hosta och så. Den gör så jag bara vill sova men jag kan inte pga att jag inte får någon luft verken i näsan eller munnen. 
Idag är det dax för jobb igen, börjar mitt 24,5 timmar pass vid två idag och sen slutar jag vid halv tre imorgon. Det känns ganska tugnt just nu :/ 
Hoppas alla får en fin dag! :)
 
 
#1 - Sarah

Krya på dej :)

#2 - Linnéa

Åh det låter verkligen påfrestande, hoppas att det går bra <3

#3 - Juliaa

visst är dem! har velat ha en länge :D

#4 - Ammie♡

SV: Va bra!
Jag har ingen aning, jag gick iväg till stranden för att sola & bada men var så kallt att jag gick hem igen. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra :/ Du då? :)

#5 - Linnéa

fin bild!

#6 - Josefine ♔

Sv: Lite blandat faktiskt :o Lite skönt att få komma tillbaka och träffa alla och komma in i rutiner igen.. Men samtidigt så är jag ju inte sugen på plugg och behöva gå upp tio över sju osv haha :(

#7 - bookofems.blogg.se

vad jobbar du som? Du jobbar så himla många timmar:O

#8 - Linnéa

Skickar massa lycka till kramar, borde göra susen <3

#9 - ☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Men gud, krya på dig! :o

#10 - isabella

Varsågod! <3

- Ja det är toppen, själv då? :)

btw: Kolla så du skrivit rätt bloggadress när du kommenterar min blogg för när jag ska trycka på din blogg är det fel stavat så jag kommer in på google hehe ;)

#11 - sofie

sv: fy hoppas att de går över..


ör du ledig imorgon då eller? :)

#12 - Julia ♥

sv: toppen med mig! :)

- vad jobbar du med?
kram ♥

#13 - N E L L I E

sv: Japp! :)

#14 - Amanda Johansson

Nej jag hittade faktiskt inte alls mycket när jag var och shoppade :o brukar hitta hur mycket som helst men inte den här gången!
Hoppas jobbpasset går bra!! Långt och jobbigt men du verkar så duktigt så :)

#15 - Tina

Usch gumman, lider med dig! Inte så länge kvar! Vet att du klarar de för du är stark!<33

#16 - Clara Arvidsson

sv: absolut! Svaren är ute om du inte redan sett! Så tråkigt att vara sjuk.. Du får krya på dig <3

#17 - Emelie Bohlin

Åh låter verkligen jobbigt :/ <3

SV: Ja :D <3