♪music give me a reason to live♪
Första advent imorgon då. Shit vad tiden går fort, hinner inte med fan. Får öppna mina chokladkalendrar imorgon också. Hihi de ligger och väntar på mig!
 
Startade dagen med att ha ridlektion. Gick hur bra som helst, jag var verkligen stolt över mig själv och mitt leende var verkligen stort idag! Sen blev det fort hem och duscha och sen vidare till jobbet. Även mitt jobbpass gick bra fast är otroligt trött, antibiotikan tar all energi jag har och det märks verkligen. Imorgon blir det att åka in en liten runda till Kalmar med mammsen för att köpa ny mobil. Som jag har längtat! Sen blir det jobb igen vid 13-21. 
Hoppas alla har haft en fin lördag, vi hörs imorgon med veckans artist. Spänd på vilken det blir! :)
 
#1 - linah

ååh ja, älska musik!<3

#2 - Celine

- Haha ja dom har säkert flera liknande med andra kändisar också :)

#3 - bookofems.blogg.se

sv: oj, hur har du fått en infektion i din hand? :(

#4 - sanna

tiden går verkligen fort, snart är det andra advent å!

#5 - Emma

Svar: Ja, det har snöat inatt och snöar för fullt nu! :) Har ni någon snö än? :)
Kram

#6 - Linnéa

Så himla mysigt med advent och alla ljusstakar & stjärnor som lyser <3

#7 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Du är ♥ Antar att det inte är lätt för alla ^^ Men börjar att hitta gymnasium som passa mig :) Ska kika närmare på dem!

kram!

#8 - Jenny

ja men det är det ;) haha ja men de förstår jag... hade de också så för ett år sedan :(
ja :) härligt! men usch, va har du gjort med din hand då? :/ kram

#9 - amanda

sv: ja det är bra, själv? :D

#10 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: Tack :D