It's killing me so that I can't let you go
Gokväll :)
Har varit ledig idag också och det har varit skönt :) Har varit en runda i stallet och sen en stund hos pappa. Nu blir det jobb i fem dagar. Det är ganska skönt att jobba helgen ibland. Ska hinna med att rida någon dag i helgen också så det inte bara blir jobb i min hjärna. 
Tänk att det redan är november imorgon, det går så fort. Längtar verkligen till jul nu, det är lätt den mysigaste tiden på året.
Mitt internet är fortfarande segt så det bli bara ett inlägg om dagen och jag är inte så jätteaktiv heller känner jag. Hoppas att alla har haft en bra sista oktober i alla fall. 
Glöm inte att nominera artister till veckans artist heller! ;)
 
#1 - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: vad bra :D kanske skaffar det!

#2 - Linnéa

Hihi, jag rekommenderar min kära John Mayer igen <3

Ja, det var ett skönt arbetspass idag och imorgon jobbar jag 8-16.. ska ha maskerad på förskolan :)

#3 - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: har skaffat :D http://ask.fm/idahtt

#4 - Celine

- Haha bra det!

#5 - Emelie

Kan inte riktigt fatta att det är november imorn, haha ^^

#6 - bysmj - all by me.

så himla fin är du vännen!

#7 - Emelie Bohlin

Håller med att jul är så himla mysigt, men hatar att de ska vara så kallt så himla länge :(

Sv: Ja de är klart, vore ju skönt att ha mera arbetskompisar i sin egna ålder. Men de viktigaste är ju att man trivs :D
du som är söt <3

#8 - Hanna Andersson

Sv: Japp, men förmodligen inte sista..;)
Kram

#9 - Emmy

sv;
Hihi åh ingen orsak! Jag tyckte det var kul, tänkte lite till på vissa och nuu kom jag på en till att nominera faktiskt :D <3

#10 - Lisa & Maja

Jo det är bara bra! Vad händer nu på halloween då? :)

#11 - matilda

jag nominerar Ed Sheeran :D<3

#12 - Jenny Karlsson

sv: men gulle! <3

#13 - Meia

Fina du!!

#14 - V I L M A L A ♔

Sv; det är helt okej :)

#15 - Johanna

Åh vad härligt med jul snart!!

#16 - amaliajansson.blogg.se

Å va fin!

#17 - aina [fotoblogg]

Vad fin du är :)

#18 - aina [fotoblogg]

Vad fin du är!

#19 - LINNEA

Sv: tack!! :)

#20 - N E L L I E

SV: Tack finis!

#21 - N E L L I E

sv: Tack finis! :)

#22 - Linnéa

Hihi, jag klädde faktiskt ut mig till en älva idag med klänning, krusat hår, vingar & ett trollspö <3

#23 - bysmj - all by me.

åå tack finaste emelie, jag blir jämt så glad av dina kommentarer!

Hoppas du får en superfin fredagskväll tjejen!!
kram på dig!!

#24 - bookofems.blogg.se

sv: man ska alltid tänka positivt :D

#25 - jonna

absolut :)
hoppas du får en bra fredagskväll :)

#26 - ♥ Elsa ♥

Svar: Haha nej vad läskigt! :o

#27 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Halloj! Jorå, det är bara bra, själv då finis? :)♥

#28 - Malva

SV: jaa :)

#29 - Tina

Ja visst är jag duktig!;) du är så söt gumman! Längtar också till jul!<3

#30 - Johanna - A dream as model ♥

hoppas du haft en bra fredag :D

#31 - Hanna Selenbrink

Kika in på min tävling!:)

#32 - Ella Stork

finis!