första advent
Äntligen första advent! 
Jag har verkligen längtat till första advent för nu kommer tiden bara flyga iväg och imorgon börjar december månad. Jobbpasset gick bra och tiden flöt på. Efter det gick jag en stund på marknaden och trots att det var väldigt kallt så var det mysigt. Jag fick med mig ytterligare ett par jeans hem. Så nöjd! 
Hemma så väntade varmsmörgåstårta, jag älskar verkligen det! Så mätt blev man. 
 
Sen åkte jag till stallet för att kolla till Compass. Alltid lika skönt och avslappnande att träffa och gosa lite med honom. Medan kvällsmaten stod för att dra åt sig lite så pysslade jag om Compass lite. Med en lång borstning, lite pussar och en fläta i svansen så såg han väldigt nöjd ut. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, jag är så trött. Egentligen skulle jag bara kunna lägga mig och somna men då skulle jag vakna mitt i natten då jag inte behöver så många sömntimmar. Nu väntas en väldigt lugn vecka med lite jobb eftersom jag har så mycket plustimmar. 
 

Hoppas att alla har haft en bra helg och en fin 1:a advent! 
 
#1 - Boel

Så mysigt med advent :D

Sv: Tack!

#2 - Celine

Har också längtat ihjäl mig till första advent haha!

#3 - Linnéa

Så mysigt med 1:a advent, alla tända ljusstakar & levande ljus m.m.

Jodå, söndagen har varit helt ok, precis hemkommen från min faster som har klämt och knådat min rygg i nästan en timme, mörbultad <3

#4 - NICOLE

Så mysigt med första advent :D Och mums vad gott med varm smörgåstårta! Alltför längesen jag åt det nu :o

SV: jaa det var kul =) Är aldrig på fester längre känns det som, så kul när det händer något :D

#5 - Linnea

Hihi, absolut :)

Det var en ganska smärtsam massage faktiskt, hoppas på det bästa, att det ska hjälpa <3

#6 - miningalinn

Mysig bild!:D
Sv: Jaha, då förstår jag!:)

#7 - jonna

ja, han är så bra :)
nää, jag är inne på 11e dagen nu med att vara sjuk. Så jobbigt. Hoppas du har haft en bra helg! :)

#8 - Josefine ♔

Ååå advent har varit så mysigt! Och precis som du säger så är det här startskottet för att tiden bara kommer dra iväg, innan vi vet ordet av det är det nytt år å vi är på allt igen haha ;)

#9 - Isa

va mysigt, har också längtat nu närmar julen sig:)
gott med smörgåstårta

Sv: Så lite:)
hoppas din helg varit bra:)

#10 - NICOLE

SV: det tycker jag man ska vara ;) det vill man ju föra vidare sen :)
ja det är ju hur gott som helst :D
Haha förstår det! Man får passa på då ;)

#11 - NICOLE

SV: det tycker jag man ska vara ;) det vill man ju föra vidare sen :)
ja det är ju hur gott som helst :D
Haha förstår det! Man får passa på då ;)

#12 - Isabelle Johansson

Önskar dig en trevlig dag och rolig blgog du har och läsa här ska jag kika in mer. Kram. Du är himla grym kom ihåg de!

#13 - Kajsa-Stina

Så otroligt mysigt med första advent igår och att det nu är första december idag! Bara 23 dagar kvar till julafton haha :)♥

Kul med julmarknad och en sväng till stallet för att träffa Compass också :) Hoppas du annars mår bra idag och får en fin dag. Hur ser dina planer ut för dagen? Själv så mår jag bra förutom att jag har blivit förkyld :( Skulle ha träffat en kompis i eftermiddag men det blir tyvärr inställt nu men ett besök på sjukhuset ska jag iaf klara av då det är ett måste! Annars så bakade vi en massa lussebullar igår då jag fortfarande var lite piggare men idag är det sämre tyvärr :(

Kramar♥

#14 - Tina

Sv: Ja vi bara jobbar och sliter hela tiden! Hihi;) ja de är helt klart de bästa apparna!:)

Låter som du hade en toppen första advent gumman! Och du gjorde om min blogg såå julfin! Hoppas du får en fin första December med!!<3

Love you! <3

#15 - Boel

Sv: Ja, december är en underbar månad ^^

#16 - Hanna

hihi tack så mycket :D
hade ni också en marknad? :D