Gott Nytt År
Gott nytt år på er!! 
Hoppas ni får ett toppen avslut på detta  år och en ännu bättre start på det nya året som snart är här. 
Själv så spendera man hela dagen på jobbet och kommer hem efter 22 ikväll. Då väntar lite gäster hemma samt min underbara pojkvän.  


#1 - Linnéa

Låter som att du får ett fint slut på 2015 i alla fall. Gott nytt år <3

#2 - Carolina Thoor

Tråkigt att behöva jobba på nyår, men skönt att du får fira efteråt! :D

Sv; åh tack ska du ha, för båda bilderna! :D

Gott nytt år på dig med! :D <3

#3 - emelie

gott ytt år!

#4 - Tuva

Hoppas du hade ett bra nyår, gott nytt år!! :)

Svar: Tack fina du <3

#5 - Boel

Detsamma till dig :)

#6 - JoJo

gott nytt år vännen! :)

sv; tack, vad kul att du tycker det :) jag tycker själv att jag fick många bra och fina klappar :)

låter som att du hade ett mysigt nyår trots att du behövde jobba först :)
själv var jag hem till mamma. syskonen och mormor var också där. vi åt god mat och umgicks. ^^

hoppas du har fått en jättefin start på det nya året :)
kramis <3

#7 - Lovisa Magnusson

Gott nytt år <3

#8 - Paulina Holmberg

Gott nytt år!

#9 - Johan

Hoppa att nyåret blev fint trots att du jobbade länge! :)

SV: Haha ja, jag vet och jag kan säga det hur många gånger som helst, jag fattar inte hur du orkar och jag är definitivt inte avundssjuk på din "fullrullevardag" :P haha
Att du har hästarna är nog en stor orsak till just varför du orkar gissar jag. De tar mycket tid, ja, men samtidigt älskar du dem så galet mycket, det är något du verkligen brinner för och det gör att du orkar :)

Ja, det har varit ett helt okej år får jag säga. Ganska beige som sagt, men ändå några både toppar och dalar... Dagarna i stugan är dock svårslagna på sommaren, inte ens ett Spanien med 35 grader i skuggan slår det. Det är verkligen vårt lilla smultronsställe och jag älskar det! :)

#10 - linah

hoppas att ditt år blir underbart!! och älskar din nya header:D <3